Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
gospodarka | analiza ekonomiczna | przykładowa analiza marketingowa | bezrobocie | analiza mikrootoczenia | negocjacje w biznesie | metoda simplex | pozycjonowanie produktu |

Kryteria pozycjonowania marki

Wyróżnić możemy następujące kryteria:

1. Charakterystyka producenta (kultura firm, misja, przestrzeganie wartości)
2. Charakterystyka produktu (cechy, składniki, jakość, dostępność)
3. Charakterystyka użytkownika (znane osoby, dla koneserów, prestiż)
4. Charakterystyka cenowa (niska, wysoka, bardzo wysoka)
5. Wizerunek marki (dziedzictwo marki, egzotyka, innowacyjność)


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Atrybuty produktu (Strony A4: 9)
Zobacz: Zarządzanie marką - prezentacja (Strony A4: 19)
Promocje u dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy glamour do każdego wnętrza! Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad gotowych 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.
Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)
Zobacz: Strategia marki (Strony A4: 6)
Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Kryteria pozycjonowania marki

Kryteria pozycjonowania marki
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 199 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025