Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
testy psychologiczne | zasada Pareto | branding | wycena nieruchomości | statystyka matematyczna | ekonomia matematyczna | logistyka dystrybucji | zarządzanie zmianami |

Kryteria pozycjonowania marki

Wyróżnić możemy następujące kryteria:

1. Charakterystyka producenta (kultura firm, misja, przestrzeganie wartości)
2. Charakterystyka produktu (cechy, składniki, jakość, dostępność)
3. Charakterystyka użytkownika (znane osoby, dla koneserów, prestiż)
4. Charakterystyka cenowa (niska, wysoka, bardzo wysoka)
5. Wizerunek marki (dziedzictwo marki, egzotyka, innowacyjność)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Kryteria pozycjonowania marki

Kryteria pozycjonowania marki
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 183 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii