Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prace licencjackie z marketingu | analiza statystyczna | kanały dystrybucji | wskaźniki du Ponta | analiza otoczenia | komunikacja werbalna | użyteczność | traktat z Maastricht |

Kurczenie się i rozszerzanie popytu

Wielkość popytu na dane dobro zmienia się w czasie. Jeśli jest to jedynie skutek zmiany ceny danego dobra, wówczas mówimy o:

- kurczeniu się popytu (efekt wzrostu ceny)
- rozszerzaniu się popytu (efekt spadku ceny)

W obu przypadkach mamy do czynienia z przesunięciem wzdłuż krzywej (nie zmienia się funkcja, tylko jej wartości).
Jeżeli zaś, na poziom popytu wpływają czynniki inne niż cena danego dobra to wówczas mówimy o wzroście lub spadku popytu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu
7 stron(-y)
Wykłady z mikroekonomii
25 stron(-y)
Rynek i mechanizm rynkowy - definicje wykresy i testy
29 stron(-y)
Ekonomia matematyczna cz. 2
7 stron(-y)
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii
10 stron(-y)
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii
20 stron(-y)
Cena w ujęciu marketingowym - referat (⭐bibliografia)
24 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Kurczenie się i rozszerzanie popytu

Kurczenie się i rozszerzanie popytu
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 217 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii