Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
stopień dźwigni finansowej | corporate identity | marketing w handlu | socjologia pracy | dług publiczny | prezentacje z finansów | metody projekcyjne | wykłady ze statystyki |

Logistyka (strona: 1)

Podejście do zapasów w systemie Just in time - Należy zacząć od oczywistego stwierdzenia: z zapasami związane są znaczne koszty. Są to koszty: ...)
Logistyka w konkurencji globlnej - Globalizujące się systemy gospodarcze państw coraz częściej konkurują pomiędzy sobą poprzez udoskonalenie i unowocześnienie szeroko...)
Funkcje zapasów w przedsiębiorstwie - Zapasami w firmie nazywa się materiały, surowce, półprodukty, produkty gotowe oraz towary, które są przechowywane...)
Efekt byczego bicza - Efekt byczego bicza to efekt wzmocnionego przenoszenia zmian popytu w łańcuchu dystrybucyjnym. ...)
Transport lotniczy - Transport lotniczy to przemieszczanie ludzi, ładunków po drogach lotniczych przy wykorzystaniu odpowiednich środków transportu ...)
Analiza Pareto-Lorenza - Analiza Pareto - Lorenza jest narzędziem służącym do nadawania wartości czynnikom wywołującym określony problem. Istota...)
Zasady tworzenia diagramu Ishikawy - Najpierw definiujemy problem nurtujący dane przedsiębiorstwa, można tego dokonać, np. poprzez przeprowadzenie burzy mózgów lub...)
Specjalizacja dystrybucji - Specjalizacja pracy jest pojęciem ekonomicznym. Podstawowa zasadą specjalizacji jest zdroworozsądkowe przekonanie, ze koncentracja środków i...)
Zarządzanie logistyczne - Logistyka przenika niemal wszystkie aspekty aktywności gospodarczej. Tworzy siatkę, na której wspiera się nasze codzienne...)
Pojęcie kosztów obsługi klienta - Obsługa dystrybucji powoduje koszty, co więcej im wyższy jest poziom oferowanej obsługi, tym wyższe będą...)
Analiza kosztów całkowitych dystrybucji - Istotną cechą logistyki jest całościowe ujmowanie kosztów fizycznej dystrybucji. Nie chodzi tu jednak tylko o...)
Typy kanałów dystrybucji - Kanały można podzielić na trzy podstawowe grupy: wykorzystywane do dystrybuowania dóbr konsumpcyjnych, służące do rozprowadzania...)
Współdziałanie i konflikt w dystrybucji towarów - Kanał dystrybucji rozpatrywany jako system społeczno – ekonomiczny jest podatny na dwa charakterystyczne zjawiska występujące...)
Strategie kanału marketingowego - Tak samo jak wiele firm zmieniło się ich środowisko dostawcze, zmieniło się także otoczenie rynkowe...)
Strategia kanału dostawczego - Firma zabiegając o miejsce na rynku często zaniedbuje obserwację zmian, które mogą zachodzić po stronie...)
Dystrybucyjne kanały korporacyjne - Korzyści płynące z połączenia dystrybucji towarów z pozostałymi elementami marketingu oraz możliwości racjonalnego ich kształtowania...)
Wybór kanałów dystrybucji - Dotarcie do przyszłych nabywców, bezpośrednio lub pośrednio, jest warunkiem koniecznym prowadzenia skutecznych działań marketingowych przez...)
Elementy logistycznej obsługi klienta - 1. Czas w logistyce to przede wszystkim czas cyklu zamówienia danej pozycji, obejmujących odstęp czasowy...)
Co to jest handel hurtowy? - Handel hurtowy spełnia rolę pośrednika pomiędzy sferą produkcji materialnej a sferą konsumpcji wraz ze zużyciem...)
Co to jest handel detaliczny? - Handel detaliczny to ostatni szczebel w kanale dystrybucji, dzięki któremu  towary dostarczane są do...)
Modele inicjacji centrów logistycznych - Bardzo ważny jest sposób, w jaki inicjatorzy planują osiągnąć określony cel. Ukształtowały się trzy modele...)
Wybór lokalizacji centrum logistycznego - O wyborze lokalizacji decydują wyłącznie kryteria ekonomiczne, takie jak: - wartość rynku logistycznego...)
Podział centrów logistycznych - Centra logistyczne odgrywają różną rolę w zależności od lokalizacji, przypisanych im funkcji operacyjnych i biznesowych...)
Rozśrodkowane centrum logistyczne - Rozwiązaniem strukturalno-funkcjonalnym centrum logistycznego, które coraz częściej bywa stosowane w Unii Europejskiej (np. ETTC -...)
Klasyfikacja centrów logistycznych - Wyróżniamy wiele różnych form występowania centrów logistycznych, do najważniejszych należą: ...)
Dobre nawyki obsługi klienta - Poniżej przedstawiono podstawowe nawyki, które zdaniem K. Leleand i K. Bailey, każda osoba zajmująca się...)
Ton głosu w obsłudze klienta - W chwili, gdy podnosisz słuchawkę telefonu, znika problem języka ciała, a ton głosu przejmuje 86%...)
Mowa ciała w komunikacji z klientem - Język ciała to ciągły, niewerbalny przepływ komunikacji. Mimo, iż nie zawsze jesteś tego świadomy, język...)
Podstawy sztuki dobrej obsługi klienta - Większość prezesów, managerów oraz pracowników deklaruje, że dobro klientów jest dla nich dobrem najwyższym. Zadowoleni...)
Metody wspierające różnicowanie obsługi i dostosowanie jej do potrzeb klienta - Stosowanie poszczególnych odmian strategii różnicowania, takich jak: strategie rdzenia umiejętności, strategie najwyższego elementu obsługi i...)

Strona 1 z 10
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  -  >>>