Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
modele zachowań konsumenta | zarządzanie przez wyjątki | wykłady z międzynarodowych stosunków gospodarczych | wydatki budżetu państwa | płynność | losowość składnika losowego | dobra substytucyjne | dźwignia operacyjna |

Logistyka marketingowa i just in time

Obejmuje funkcje i czynności:

- magazynowania i transportu towarów
- zawierania umów i załatwiania zamówień
- operacja przyjęcia towarów
- paczkowania
- przygotowania towarów do wysyłki
- czynności związane z obsługą odbiorców]


Za główny efekt logistyki marketingowej można uznać poziom obsługi odbiorców. Kryteria oceny poziomu obsługi są uniwersalne, najważniejsze:
- skuteczność funkcjonowania systemu dystrybucyjnego przeds.
- długość cyklu realizacji zamówień i wywiązanie się z zadań które intensyfikują sprzedaż
- harmonizowanie tempa podaży z tempem zapotrzebowania nabywców
- satysfakcje nabywców z zakupu produktów i sposób w jaki jest ona wzbogacona o walor przestrzenno – czasowy dzięki odpowiedniej dystrybucji

Spełnienie powyższych kryteriów można zmierzyć za pomocą wielu mierników oceny poziomu obsługi odbiorców. Zapewnienie pożądanego poziomu obsługi odbiorców musi się wiązać z określonymi kosztami.

Just in time jest to metoda współpracy miedzy dostawcą i nabywcą. Jej celem jest całkowita eliminacja potrzeby przechowywania zapasów przez nabywcę produktów. Eliminacja ta nie powoduje przy tym zwiększenia zapasów u dostawców. Metoda ta zakłada wysoką jakość dostarczanych produktów, częste i niezawodne dostawy, bliską lokalizację dostawcy i odbiorcy, wyłączność dostaw i ścisłą współpracę.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Efekty zarządzania logistycznego (⭐bibliografia)
13 stron(-y)
Just in time - referat (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Japońskie systemy sterowania - Just in time i Kanban (⭐bibliografia)
18 stron(-y)
Sterowanie zapasami - referat (⭐bibliografia)
32 stron(-y)
Logistyka w organizacjach non profit - referat (⭐bibliografia)
6 stron(-y)
Wykłady z logistyki - opracowanie
16 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Sterowanie zapasami - referat (32 stron A4)
2. Logistyka w organizacjach non profit - referat (6 stron A4)
3. Wykłady z logistyki - opracowanie (16 stron A4)
4. Podstawy logistyki (22 stron A4)
5. Eurosystem logistyczny (31 stron A4)
6. Eurologistyka - opracowanie (5 stron A4)
7. Controlling logistyczny (7 stron A4)
8. Logistyczna obsługa klienta (17 stron A4)
9. Ściąga z podstaw marketingu (7 stron A4)
10. Kody kreskowe - referat (11 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Strategia marketingowa 4P wg McCarthyego (0.2 stron)
2. Logistyka marketingowa (0.7 stron)
3. Logistyka zaopatrzenia (1.4 stron)
4. System Just In Time (0.4 stron)
5. Czym zajmuje się logistyka (0.1 stron)
6. Zasady organizacji logistyki w przedsiębiorstwie (0.3 stron)
7. Logistyka a marketing (1.3 stron)
8. Definicja logistyki (1.1 stron)
9. Just in time (1.6 stron)
10. Nazwa marketingowa (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Logistyka » Logistyka marketingowa i just in time

Logistyka marketingowa i just in time
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 85 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii