Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki analizy finansowej | strategia produktu | wykłady z geografii ekonomicznej | system walutowy | estymacja przedziałowa | rachunek wyników | gospodarka magazynowa | badania w psychologii |

Logotyp

To ustalony graficznie zapis nazwy marketingowej (dowolnego typu językowego), mniej lub bardziej zindywidualizowany pod względem kształtu (kroju) liter, ich proporcji, układu, ornamentyki i/lub koloru.

np. Coca-Cola, Snickers, 3M, IBM; również jako kompozycja obejmująca kształt, obramowanie i kolor tła (np. Ford) oraz ewentualne motywy graficzne. Zapis logotypowy dotyczy najczęściej nazwy firmy i pełni wówczas funkcję firmowego znaku marki (logo).


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Logotyp

Logotyp
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 151 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii