Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metoda fmea | wykłady z marketingu | kanban | analiza mikrootoczenia | test Durbina-Watsona | płynność finansowa | wykłady z geografii ekonomicznej | budżet państwa |

Lojalność wobec marki (brand loyalty)

To urzeczywistniana w decyzjach nabywczych (a więc mierzalna) skłonność konsumentów do powtarzania wyboru tej samej marki spośród ogółu marek danej kategorii produktu lub usługi.

Lojalność wobec marki jest rezultatem długotrwałego preferowania marki.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Reklama - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Strategia marki
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Lojalność wobec marki (brand loyalty)

Lojalność wobec marki (brand loyalty)
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 214 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii