Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
segmentacja rynku | decyzje konsumenta na rynku | analiza fundamentalna | wpływ reklamy | cykl życia produktu | zarządzanie logistyką | DAGMAR | transformacja systemowa w Polsce |

Macierz oceny produktu


Analiza za pomocą tej macierzy jest dokonywana w podobny sposób jak w macierzy oceny rynku. U podstaw tego sposobu postępowania leży stwierdzenie, iż cykl życia produktu jest zjawiskiem zależnym od przedsiębiorstwa.

Konsekwencją tego stwierdzenia jest teza głosząca, iż pozycja konkurencyjna produktu oraz zyski, jakie przedsiębiorstwo osiąga z jego sprzedaży, są regulowane działaniami podejmowanymi przez nie i jego konkurentów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Metody analizy marketingowej (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Cykl życia produktu - opracowanie
11 stron(-y)
Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa
14 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej (⭐bibliografia)
37 stron(-y)
Plan marketingowy spółdzielni handlowej
25 stron(-y)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących
55 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Macierz oceny produktu

Macierz oceny produktu
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 209 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować