dwuczynnikowa teoria motywacji | slogan | logistyka w przedsiębiorstwie | marka | łańcuch wartości | majątek obrotowy | ekonomiczna wartość dodana | wartościowanie pracy | |
Mapa tagów
Macierz oceny rynku A.D. LittleaDwudziestopolowa, wykorzystuje kategorie cyklu życia produktu (4 fazy) oraz pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa (5 sytuacji) do analizy konkretnych sytuacji. Wyeliminuje ona z metody BCG słabości dotyczące oceny działalności i produktu firmy na podstawie tempa wzrostu sprzedaży i stosunku udziału sprzedaży produktu własnej firmy do udziału największego konkurenta.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Analiza strategiczna » Macierz oceny rynku A.D. Littlea Macierz oceny rynku A.D. Littlea
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 183 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|