Management w TQM
To metoda rozwiązywania problemów i osiągania znacznej poprawy poprzez dążenie do wyższej jakości pracy i jej efektów, czyli podejmowanie decyzji podporządkowanych ciągłej poprawie jakości produktów. Zarządzanie jest procesem podejmowania decyzji, wykorzystującym procedury i właściwe metody realizacji.
A zatem możemy powiedzieć, że TQM to nowy rodzaj wszechstronnego zbiorowego wysiłku zorientowanego na ustawiczne doskonalenie przedsiębiorstwa (firmy) we wszystkich aspektach, sferach i efektach działalności, to nowa filozofia zarządzania, która nie jest jakąś inną, specjalną, dodatkową działalnością. Prowadzi to do trwałego rozwoju tej organizacji.
Istotnym aspektem TQM jest również dostrzeganie szerszych powiązań przedsiębiorstwa z otoczeniem i troska o pełną harmonię w zakresie bezpieczeństwa i warunków pracy (i użytkowania), a także w zakresie ochrony środowiska naturalnego i innych społecznych uwarunkowań.
Skoncentrowane na jakość zarządzanie przedsiębiorstwem, przy współudziale wszystkich jego członków, w którym długoterminowe korzyści społeczeństwa osiągane są poprzez spełnianie oczekiwań klientów.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (10 stron A4)
2. (8 stron A4)
3. (13 stron A4)
4. (5 stron A4)
5. (8 stron A4)
6. (20 stron A4)
7. (24 stron A4)
8. (38 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (20 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.5 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.1 stron)
5. (0.8 stron)
6. (0.5 stron)
7. (1.4 stron)
8. (0.5 stron)
9. (1.3 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Management w TQM
Management w TQM
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 198 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|