Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kredyt bankowy | funkcja CES | elastyczność | testy psychologiczne | strategia sprzedaży | wskaźniki operacyjne | mapa grup strategicznych | teoria XiY |

Management w TQM


To metoda rozwiązywania problemów i osiągania znacznej poprawy poprzez dążenie do wyższej jakości pracy i jej efektów, czyli podejmowanie decyzji podporządkowanych ciągłej poprawie jakości produktów. Zarządzanie jest procesem podejmowania decyzji, wykorzystującym procedury i właściwe metody realizacji.

A zatem możemy powiedzieć, że TQM to nowy rodzaj wszechstronnego zbiorowego wysiłku zorientowanego na ustawiczne doskonalenie przedsiębiorstwa (firmy) we wszystkich aspektach, sferach i efektach działalności, to nowa filozofia zarządzania, która nie jest jakąś inną, specjalną, dodatkową działalnością. Prowadzi to do trwałego rozwoju tej organizacji.

Istotnym aspektem TQM jest również dostrzeganie szerszych powiązań przedsiębiorstwa z otoczeniem i troska o pełną harmonię w zakresie bezpieczeństwa i warunków pracy (i użytkowania), a także w zakresie ochrony środowiska naturalnego i innych społecznych uwarunkowań.

Skoncentrowane na jakość zarządzanie przedsiębiorstwem, przy współudziale wszystkich jego członków, w którym długoterminowe korzyści społeczeństwa osiągane są poprzez spełnianie oczekiwań klientów.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
CRM - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
CRM - Customer Relationship Management
13 stron(-y)
CRM - Customer Relationship Management (⭐przypisy)
4 stron(-y)
Lean management i Outsourcing - Prezentacja (⭐bibliografia ⭐przypisy)
32 stron(-y)
Lean management - referat (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia)
8 stron(-y)
Efekty zarządzania logistycznego (⭐bibliografia)
13 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Zarządzanie jakością » Management w TQM

Management w TQM
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 198 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować