Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
elastyczność | wykłady z badań marketingowych | zachowania konsumenta | zdolność kredytowa | neurolingwistyka | prace licencjackie z marketingu | teorie motywacji | walka z bezrobociem |

Mapa obojętności

To system krzywych obojętności, które charakteryzują się innym poziomem zadowolenia konsumenta w porównaniem z krzywą wyjściową, ale jednakowym dla całej krzywej.

Każdy konsument woli mieć więcej dobra niż mniej i dlatego też nie  zrezygnuje z wyższego poziomy konsumpcji na rzecz jej niższego poziomu Krzywe obojętności wyrażają jego indywidualne upodobania propozycji konsumowanych dóbr.

Im wyżej jest położona krzywa obojętności tym wyższe jest spożycie obu dóbr. Między tymi dobrami występuje zjawisko substytucyjności.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)
Podstawy mikroekonomii - wykłady
33 stron(-y)
Optimum producenta i konsumenta - referat (⭐bibliografia)
25 stron(-y)
Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami
11 stron(-y)
Mikroekonomia - zadania z rozwiązaniami 2
12 stron(-y)
Teoria racjonalnego wyboru konsumenta
7 stron(-y)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
27 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Mikroekonomia » Mapa obojętności

Mapa obojętności
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 200 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii