Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
testy psychologiczne | zabezpieczenia kredytów | znaczenie motywacji | zarządzanie jakością | hierarchia potrzeb Maslowa | dźwignia finansowa | podaż | cashflow |

Mapa percepcji rynku - marek


To układ dwubiegunowych osi współrzędnych, które wyznaczają istotne dla docelowych klientów fizyczne, użytkowe lub psychologiczne cechy marek produktu (usługi) danej kategorii.

Mapa percepcji rynku obrazuje 'lokalizacje', a tym samym wzajemne relacje, konkurencyjnych marek w umyśle konsumentów, określone na podstawie postrzeganego stopnia występowania (natężenia) tychże cech.

Można również sporządzić podobną mapę percepcji nazw marketingowych - według cech komunikowanych za ich pośrednictwem.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Istota segmentacji rynku - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - opracowanie
20 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec (2) (⭐bibliografia)
19 stron(-y)
Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej
27 stron(-y)
Analiza finansowa Avon Cosmetics Polska
24 stron(-y)
Definicje z mikroekonomii
12 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Mapa percepcji rynku - marek

Mapa percepcji rynku - marek
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować