Definicja marki wg American Marketing Association
American Marketing Association (AMA), jedna z najważniejszych organizacji marketingowych na świecie, przedstawia definicję marki w następujący sposób:
Marka to nazwa, termin, symbol, projekt lub ich kombinacja, służące do identyfikacji produktów lub usług jednego sprzedawcy lub grupy sprzedawców oraz do odróżnienia ich od produktów konkurencji.
Ta definicja podkreśla, że marka to znak rozpoznawczy, który pozwala konsumentom zidentyfikować i odróżnić produkty lub usługi jednego przedsiębiorstwa od produktów lub usług innych firm. Składnikiem marki mogą być zarówno elementy graficzne (np. logo), jak i elementy niematerialne (np. reputacja, wrażenia związane z produktem). Marka jest kluczowym narzędziem budowania relacji z klientami i tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (9 stron A4)
2. (19 stron A4)
3. (37 stron A4)
4. (72 stron A4)
5. (17 stron A4)
6. (14 stron A4)
7. (20 stron A4)
8. (58 stron A4)
9. (6 stron A4)
10. (10 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.6 stron)
2. (0.3 stron)
3. (2 stron)
4. (1.4 stron)
5. (1.1 stron)
6. (0.8 stron)
7. (2.9 stron)
8. (0.2 stron)
9. (1.1 stron)
10. (0.8 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja marki wg American Marketing Association
Definicja marki wg American Marketing Association
Ocena: 8.9 / 10 Liczba głosów: 190 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|