Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza portfolio | budżet gospodarstwa domowego | teoria potrzeb | rachunek wyników | planowanie marketingowe | funkcja trendu | proces produkcyjny | transformacja systemowa w Polsce |

Definicja marki wg American Marketing Association

American Marketing Association (AMA), jedna z najważniejszych organizacji marketingowych na świecie, przedstawia definicję marki w następujący sposób:

Marka to nazwa, termin, symbol, projekt lub ich kombinacja, służące do identyfikacji produktów lub usług jednego sprzedawcy lub grupy sprzedawców oraz do odróżnienia ich od produktów konkurencji.

Ta definicja podkreśla, że marka to znak rozpoznawczy, który pozwala konsumentom zidentyfikować i odróżnić produkty lub usługi jednego przedsiębiorstwa od produktów lub usług innych firm. Składnikiem marki mogą być zarówno elementy graficzne (np. logo), jak i elementy niematerialne (np. reputacja, wrażenia związane z produktem). Marka jest kluczowym narzędziem budowania relacji z klientami i tworzenia wartości dla przedsiębiorstwa.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategia marki
6 stron(-y)
Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska (⭐bibliografia)
82 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Zarządzanie marką - prezentacja
19 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Definicja marki wg American Marketing Association

Definicja marki wg American Marketing Association
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 190 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii