Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teoria X | funkcje zarządzania | system motywacji | polityka cenowa | zarządzanie zapasami | weryfikacja hipotez | prace licencjackie z zarządzania zasobami ludzkimi | teoria XY |

Marka cudza

To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej firmy dla ich wspólnych celów marketingowych.

Najczęściej dotyczy to wykorzystania renomowanych marek dużych firm-producentów przez znacznie mniejsze firmy serwisowe lub dystrybucyjne (dilerskie) na podstawie udzielonej im licencji, koncesji lub franczyzy.

Marka cudza może być wtórnie zindywidualizowana, np. Opel Szpot, Zdzisław Biały - Peugeot.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Marka produktu turystycznego - prezentacja (Strony A4: 17)
Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)
Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72)
Zobacz: Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Strony A4: 6) 📚 📝
Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37)
Promocje prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl na ekskluzywne, efektowne lampy z prawdziwymi kryształami Preciosa - w stylu glamour i stylu nowoczesnym - do każdego wnętrza! Od Elite Bohemia z Czech. Do mieszkania, domu i dla biznesu. Ponad 500 modeli oraz wzory na zamówienie, wg projektu Klienta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta ( bibliografia przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka cudza

Marka cudza
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 166 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025