Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marka rodzinna | analiza podaży | DCF | bankowość internetowa | zarządzanie personelem | wynagrodzenia | makroekonomia | fuzje i przejęcia |

Marka cudza

To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej firmy dla ich wspólnych celów marketingowych.

Najczęściej dotyczy to wykorzystania renomowanych marek dużych firm-producentów przez znacznie mniejsze firmy serwisowe lub dystrybucyjne (dilerskie) na podstawie udzielonej im licencji, koncesji lub franczyzy.

Marka cudza może być wtórnie zindywidualizowana, np. Opel Szpot, Zdzisław Biały - Peugeot.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marka imitacja (0.2 stron)
2. Marka handlowca (0.3 stron)
3. Marka rozciągnięta (0.3 stron)
4. Czym jest marka (0.3 stron)
5. Marka wg definicji American Marketing Association (0.6 stron)
6. Nazwa handlowa (0.4 stron)
7. Korzyście ze stosowania marek (0.3 stron)
8. Imitowanie marki (0.3 stron)
9. Prawa marki (1 stron)
10. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka cudza

Marka cudza
Ocena: 9.5 / 10
Liczba głosów: 125 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii