Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
oligopol | prywatyzacja przedsiębiorstw | system produkcyjny | cena | makrootoczenie | analiza portfelowa | NBP | analiza otoczenia |

Marka firmowa


Inaczej rodzinna (house brand) to wariant strategii marki, w którym produkt (usługa) oznaczony jest wyłącznie marką firmy, z której pochodzi (czyli nie jest brandingowo zindywidualizowany w ramach oferty firmowej).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Całościowa identyfikacja firmowa (0.5 stron)
2. Marka imitacja (0.2 stron)
3. Marka handlowca (0.3 stron)
4. Marka rozciągnięta (0.3 stron)
5. Czym jest marka (0.3 stron)
6. Marka wg definicji American Marketing Association (0.6 stron)
7. Nazwa handlowa (0.4 stron)
8. Korzyście ze stosowania marek (0.3 stron)
9. Imitowanie marki (0.3 stron)
10. Prawa marki (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka firmowa

Marka firmowa
Ocena: 9.8 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować