restrukturyzacja | analiza portfolio | analiza wskaźnikowa bilansu | podstawy ekonometrii | zapasy | proces dystrybucji | style kierowania | programowanie liniowe | |
Mapa tagów
Marka grupowa - definicja korzyści przykładyMarka grupowa (umbrella brand) to strategia marki, w której jedna marka jest wykorzystywana do oznaczenia grupy produktów lub usług, które są do siebie podobne lub powiązane tematycznie. Jest to często stosowane podejście, które umożliwia firmie budowanie spójnego wizerunku i reputacji poprzez wykorzystanie jednej znanej marki do promowania różnych produktów lub usług. Korzyści ze stosowania marki grupowej
- Wzmacnianie marki - Wykorzystanie jednej znanej marki do promowania wielu produktów może przyczynić się do wzmacniania jej rozpoznawalności i reputacji wśród konsumentów. Przykłady znanych marek grupowych
- Procter & Gamble - Jest to światowy koncern zajmujący się produkcją szerokiego asortymentu produktów konsumenckich pod różnymi markami, takimi jak Pampers, Gillette, Ariel, Pantene czy Head & Shoulders. Wszystkie te marki są promowane pod jednym dachem - marką Procter & Gamble.
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka grupowa - definicja korzyści przykłady Marka grupowa - definicja korzyści przykłady
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 239 głosów Zaloguj się, aby zagłosować |
||||||||||||||||||||
|