Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
budżet marketingowy | motywacja | zadania transportowe | zarządzanie przez wyjątki | misja | teoria oczekiwań | selekcja | alianse strategiczne |

Marka handlowca

Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).

Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w gestii Geant'a.

Marka handlowca pełni strategiczną funkcję marki grupowej, tj. obejmuje różne kategorie produktów sprzedawanych przez firmę. Często stosowane określenie: etykieta ma sygnalizować, że nie jest to typowa marka producenta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marka imitacja (0.2 stron)
2. Marka rozciągnięta (0.3 stron)
3. Czym jest marka (0.3 stron)
4. Marka wg definicji American Marketing Association (0.6 stron)
5. Nazwa handlowa (0.4 stron)
6. Korzyście ze stosowania marek (0.3 stron)
7. Imitowanie marki (0.3 stron)
8. Prawa marki (1 stron)
9. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)
10. Marka łączona (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka handlowca

Marka handlowca
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 152 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii