Marka handlowca
Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).
↪ Zobacz: Marka produktu turystycznego - prezentacja (Strony A4: 17) ↩
Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w gestii Geant'a.
↪ Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21) ↩
Marka handlowca pełni strategiczną funkcję marki grupowej, tj. obejmuje różne kategorie produktów sprzedawanych przez firmę. Często stosowane określenie: etykieta ma sygnalizować, że nie jest to typowa marka producenta.
Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne): ↪ Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72) ↩ ↪ Zobacz: Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Strony A4: 6) 📚 📝 ↩ ↪ Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37) ↩
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (9 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (12 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (82 stron A4)
9. (14 stron A4)
10. (19 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (1 stron)
8. (0.4 stron)
9. (1.1 stron)
10. (0.3 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka handlowca
Marka handlowca
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 175 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|