Marka handlowca
Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).
Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w gestii Geant'a.
Marka handlowca pełni strategiczną funkcję marki grupowej, tj. obejmuje różne kategorie produktów sprzedawanych przez firmę. Często stosowane określenie: etykieta ma sygnalizować, że nie jest to typowa marka producenta.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (37 stron A4)
2. (9 stron A4)
3. (7 stron A4)
4. (82 stron A4)
5. (6 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (14 stron A4)
9. (20 stron A4)
10. (36 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.6 stron)
5. (0.4 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.3 stron)
8. (1 stron)
9. (0.4 stron)
10. (1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka handlowca
Marka handlowca
Ocena: 9.4 / 10 Liczba głosów: 152 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|