Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie ryzykiem | marketing usług | podaż pieniądza | eurologistyka | analiza statystyczna | podstawy zarządzania zasobami ludzkimi | wykłady z zarządzania kadrami | rentowność kapitału własnego |

Marka handlowca

Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).

Zobacz: Marka produktu turystycznego - prezentacja (Strony A4: 17)

Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w gestii Geant'a.

Zobacz: Budowanie marki produktu (Strony A4: 21)

Marka handlowca pełni strategiczną funkcję marki grupowej, tj. obejmuje różne kategorie produktów sprzedawanych przez firmę. Często stosowane określenie: etykieta ma sygnalizować, że nie jest to typowa marka producenta.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Istota marki - prezentacja (Strony A4: 72)
Zobacz: Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Strony A4: 6) 📚 📝
Zobacz: Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja (Strony A4: 37)


Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka handlowca

Marka handlowca
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 175 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025