Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing przemysłowy | rentowność przedsiębiorstwa | więzi w organizacji | krzywa popytu | testy z mikroekonomii | funkcja produkcji CES | six sigma | mierniki gospodarcze |

Marka handlowca

Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową (rzadziej dystrybucyjną).

Dotyczy to głównie dużych sieci handlu detalicznego, np. marka Aro należąca do Makro, TiP (Tanio i Pewnie) hipermarketów Real czy Leader Price w gestii Geant'a.

Marka handlowca pełni strategiczną funkcję marki grupowej, tj. obejmuje różne kategorie produktów sprzedawanych przez firmę. Często stosowane określenie: etykieta ma sygnalizować, że nie jest to typowa marka producenta.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta ( bibliografia przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka handlowca

Marka handlowca
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 167 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii