Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia gospodarcza | historia myśli ekonomicznej | negocjacje cenowe | badania marketingowe | system informacji marketingowej | matematyka ekonomiczna | łączenie przedsiębiorstw | psychologia w marketingu |

Marka imitacja

Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga) jakąś inną, na ogół znaną i renomowaną, markę poprzez zamierzone podobieństwo znaków marki imitującej do znaków marki imitowanej, dobrze rozpoznawanych przez rynkowych odbiorców.

W większości przypadków marka-naśladowca stanowi przejaw ściganej prawem nieuczciwej konkurencji.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Imitowanie marki (0.3 stron)
2. Marka handlowca (0.3 stron)
3. Marka rozciągnięta (0.3 stron)
4. Czym jest marka (0.3 stron)
5. Marka wg definicji American Marketing Association (0.6 stron)
6. Nazwa handlowa (0.4 stron)
7. Korzyście ze stosowania marek (0.3 stron)
8. Prawa marki (1 stron)
9. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)
10. Marka łączona (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka imitacja

Marka imitacja
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 185 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii