Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody walki z inflacją | zarządzanie przez jakość | teoria Herzberga | CEFTA | cele zarządzania | podstawy bankowości | psychologia w reklamie | PKB |

Marka rozciągnięta

Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna - pierwotnie zastosowana do oznaczenia jakiegoś produktu (usługi) - jest następnie przeniesiona również na inne produkty (usługi).

Można tu rozróżnić poniekąd pozorne rozszerzanie marki w ramach jednej linii asortymentowej (marka obejmuje rożne odmiany w istocie tego samego produktu - jego tzw. podmarki) lub typowe rozszerzanie marki na inne linie (kategorie) produktów (tworzy się wówczas w marka grupowa).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marka produktu turystycznego - prezentacja
17 stron(-y)
Budowanie marki produktu
21 stron(-y)
Istota marki - prezentacja
72 stron(-y)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (⭐bibliografia ⭐przypisy)
6 stron(-y)
Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja
37 stron(-y)
Atrybuty produktu
9 stron(-y)
Lojalność wobec marki
7 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marka imitacja (0.2 stron)
2. Marka handlowca (0.3 stron)
3. Czym jest marka (0.3 stron)
4. Marka wg definicji American Marketing Association (0.6 stron)
5. Nazwa handlowa (0.4 stron)
6. Korzyście ze stosowania marek (0.3 stron)
7. Imitowanie marki (0.3 stron)
8. Prawa marki (1 stron)
9. Definicja marki wg American Marketing Association (0.4 stron)
10. Marka łączona (1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marka rozciągnięta

Marka rozciągnięta
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 213 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii