Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dobra komplementarne | diagram ishikawy | ocena kondycji finansowej | losowość składnika losowego | analiza grup strategicznych | handel zagraniczny | podstawy rachunkowości | marka rodzinna |

Marketing - Lazo i Corbin

Określili marketing jako działalność mającą na celu wykrycie i wzbudzenie u konsumenta potrzeby nabycia produktu lub usługi a następnie pozyskanie coraz większej liczby konsumentów dla danych produktów i usług.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego ( bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Marketing wewnętrzny w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej - prezentacja
37 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing - Lazo i Corbin

Marketing - Lazo i Corbin
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 173 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii