Marketing - ujęcie klasyczne
Oznacza odpowiednie planowanie, koordynację i kontrolę wszystkich działań przedsiębiorstwa, ukierunkowanych na aktualne i potencjalne rynki zbytu.
Jest ściśle związany z przedsiębiorczą działalnością zorientowaną na zysk i może być interpretowany jako:
- zasada, zgodnie z którą nabywcy tworzący rynek przedsiębiorstwa stanowią punkt wyjścia i cel filozofii jego działania (aspekt fizjologiczny),
- systematyczne oddziaływanie na rynek przy pomocy określonego w programie marketingowym, skoordynowanego zestawu narzędzi (aspekt czynnościowo - instrumentalny),
- system decyzji rynkowych znajdujący odzwierciedlenie w planowości i zinstytucjonalizowanej formie przebiegu procesów decyzyjnych (aspekt organizacyjny).
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (20 stron A4)
2. (18 stron A4)
3. (3 stron A4)
4. (26 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (37 stron A4)
7. (14 stron A4)
8. (6 stron A4)
9. (90 stron A4)
10. (35 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (0.2 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.4 stron)
5. (0.3 stron)
6. (0.9 stron)
7. (0.3 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing - ujęcie klasyczne
Marketing - ujęcie klasyczne
Ocena: 9.6 / 10 Liczba głosów: 250 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|