Marketing a zarządzanie marketingiem
Definicje:
1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad, metod i technik dotyczących podejmowanych decyzji i działań w sferze kontaktów firmy, z jej rzeczywistymi i potencjalnymi klientami. Wiedzę systematyzuje się zwracając uwagę na przedmiot i instrumenty działań marketingowych.
2. Zarządzanie marketingiem to zagadnienia omawiane w zakresie i kolejności wynikającej z ciągu zdarzeń składających się na proces tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych oraz jej realizacje w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych, przy zastosowaniu właściwych systemów kierowania i kontroli.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (3 stron A4)
2. (22 stron A4)
3. (22 stron A4)
4. (14 stron A4)
5. (14 stron A4)
6. (6 stron A4)
7. (12 stron A4)
8. (82 stron A4)
9. (11 stron A4)
10. (13 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.3 stron)
2. (1.1 stron)
3. (0.7 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.2 stron)
7. (0.4 stron)
8. (0.2 stron)
9. (0.4 stron)
10. (0.7 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing a zarządzanie marketingiem
Marketing a zarządzanie marketingiem
Ocena: 9.9 / 10 Liczba głosów: 236 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|