Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie ryzykiem | konsument na rynku | pięć sił Portera | schemat organizacyjny | prace licencjackie z marketingu | monetaryzm | wskaźniki analizy finansowej | perswazja |

Marketing a zarządzanie marketingiem

Definicje:

1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad, metod i technik dotyczących podejmowanych decyzji i działań w sferze kontaktów firmy, z jej rzeczywistymi i potencjalnymi klientami. Wiedzę systematyzuje się zwracając uwagę na przedmiot i instrumenty działań marketingowych.

Zobacz: Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (Strony A4: 30) 📚

2. Zarządzanie marketingiem to zagadnienia omawiane w zakresie i kolejności wynikającej z ciągu zdarzeń składających się na proces tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych oraz jej realizacje w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych, przy zastosowaniu właściwych systemów kierowania i kontroli.


Sprawdź też nasze pozostałe opracowania (referaty, projekty, analizy i inne):
Zobacz: Marketing miasta (Strony A4: 12)
Zobacz: Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (Strony A4: 20) 📚
Zobacz: Zaufanie i lojalność e-klienta - referat (Strony A4: 11) 📚 📝
[ Kliknij i zobacz ekskluzywne, czeskie lampy od Elite Bohemia ozdobione prawdziwymi kryształami Preciosa. Aktualne PROMOCJE w sklepie online, prosto od dystrybutora: www.ares-eksport.pl ]
Zobacz: Zarządzanie marketingowe - zagadnienia (Strony A4: 19)

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk pliki z obszernymi i szczegółowymi opracowaniami przygotowanymi przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, notatki, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz czytać, edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat ( bibliografia)
30 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego ( bibliografia)
20 stron(-y)
Zaufanie i lojalność e-klienta - referat ( bibliografia przypisy)
11 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing a zarządzanie marketingiem

Marketing a zarządzanie marketingiem
Ocena: 9 / 10
Liczba głosów: 277 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

ABC Ekonomii © 2001-2025