Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wahania koniunkturalne | testy z mikroekonomii | controlling | cykl życia projektu | komunikacja w przedsiębiorstwie | dochody gminy | piramida potrzeb Maslova | elastyczność krzyżowa |

Marketing a zarządzanie marketingiem

Definicje:

1. Marketing to całość uogólnionej wiedzy na temat zasad, metod i technik dotyczących podejmowanych decyzji i działań w sferze kontaktów firmy, z jej rzeczywistymi i potencjalnymi klientami. Wiedzę systematyzuje się zwracając uwagę na przedmiot i instrumenty działań marketingowych.

2. Zarządzanie marketingiem to zagadnienia omawiane w zakresie i kolejności wynikającej z ciągu zdarzeń składających się na proces tworzenia całościowej koncepcji działań rynkowych oraz jej realizacje w odpowiednio ukształtowanych formach organizacyjnych, przy zastosowaniu właściwych systemów kierowania i kontroli.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia
19 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Public relations - opracowanie
22 stron(-y)
Podstawy logistyki
22 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing a zarządzanie marketingiem

Marketing a zarządzanie marketingiem
Ocena: 9.9 / 10
Liczba głosów: 236 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii