Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zadanie transportowe | efektywna obsługa konsumenta | doskonalenie pracowników | wykłady z ekonometrii | strategia Portera | prace licencjackie z makroekonomii | metoda fmea | weryfikacja istotności parametrów modelu |

Marketing bezpośredni


Obejmuje on takie formy promocji, w których kontakt między nadawcą a odbiorcą przekazu promocyjnego ma postać zindywidualizowanej reakcji, tzn. nadawca przekazuje informacje konkretnemu, pojedynczemu odbiorcy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Sprzedaż osobista
13 stron(-y)
Test z marketingu
6 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie (⭐bibliografia ⭐przypisy)
28 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Wykłady z bankowości - opracowanie
30 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Reklama » Marketing bezpośredni

Marketing bezpośredni
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować