Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody scenariuszowe | test t-studenta | definicje z psychologii | losowość składnika losowego | ściągi z zarządzania | badania w psychologii | wykłady z makroekonomii | wydatki budżetu państwa |

Marketing (strona: 13)

Trzy aspekty funkcjonowania marketingu - To: 1) Rozpoznanie popytu polega zazwyczaj na prowadzeniu badań marketingowych,...)
Definicja marketingu wg Philipa Kotlera - Marketing jest procesem społecznym i zarządczym, dzięki któremu konkretne osoby i grupy otrzymują to, czego...)
Marketing - interpretacja współczesna - Przyjmuje za punkt wyjścia tezę, że dążenie do usatysfakcjonowania partnera wymiany (klienta nabywcy, konsumenta użytkownika)...)
Marketing - interpretacja tradycyjna - Polega na traktowaniu marketingu jako funkcji stanowiącej nieodłączny element każdego przedsiębiorstwa. ...)
Strategia luksusu rynkowego - Strategia luksusu rynkowego jest stosowana przez firmy specjalizujące się w  produkcji wysokiej jakości produktów...)
Strategia uderz i znikaj - Strategia 'uderz i znikaj' stosowana jest przez firmy, które nie stawiają przed sobą długo-horyzontalnych celów....)
Strategia okazji rynkowej - definicja oraz przykłady z rynku - Strategia okazji rynkowej (z ang. market opportunity strategy) to podejście biznesowe, które polega na identyfikowaniu...)
Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: ...)
Strategia dywersyfikacji - poszerzania, wzbogacania - Polega na wchodzeniu przedsiębiorstwa na nowe rynki i oferowaniu nowych produktów. Strategia oznacza wzrost oraz...)
Penetracja rynku - W strategii tej zakłada się, że przedsiębiorstwo dąży do rozwoju, poprzez wykorzystanie w pełni możliwości,...)
Strategia ofensywna H.I. Ansoffa - Strategia ofensywna H.I. Ansoffa zwana także strategią penetracji rynku polega na intensyfikacji sprzedaży istniejących produktów...)
Ochrona udziału w rynku - Gdy Japończycy osiągną dominacje na rynku, przybierają raczej pozycje obronną niż ofensywną. ...)
Budowa udziału w rynku - Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększeniu udziału w tym rynku....)
Strategia wyspecjalizowanego rynku - Jest zbudowana wokół szczegółowej wiedzy  o określonym rynku. ...)
Strategia wyspecjalizowanych umiejętności - Ma na celu zdobycie i utrzymanie znaczącej pozycji ze względu na specjalistyczne umiejętności przedsiębiorstwa. Opanowane...)
Strategia rogatki - poborcy myta - Strategia ta polega na tym, że poborca myta posiada pewien patent, unikatowy proces produkcyjny, bądź...)
Strategia Przedsiębiorcze Judo - Strategia "Przedsiębiorcze judo" jest koncepcją zarządzania strategicznego opracowaną przez Richarda Normanna i Rafaela Ramireza. Jest...)
Strategia Twórcze naśladownictwo - Strategia ta polega na tym, że przedsiębiorstwo naśladuje inną firmę, ale lepiej rozumie istotę danej...)
Strategie specjalistów rynkowych - Alternatywą wobec bycia naśladowcą na dużym rynku jest funkcja lidera na małym rynku. Mniejsze firmy...)
Strategie naśladowców rynkowych - Naśladowcy są firmami które godzą się na swoją pozycje na rynku i nie chcą rozbudzać...)
Strategie pretendentów rynkowych - Pretendenci są to firmy zajmujące drugie, trzecie lub dalsze miejsce na rynku. Firmy zajmujące miejsce...)
Strategia liderów rynkowych - Jest wiele branż, w których działa firma uznawana za lidera rynkowego. Ma ona największy udział...)
Wybór odpowiedniej strategii marketingowej - Strategia jest bardzo ważnym elementem firmy i dlatego trzeba pamiętać o tym, aby wybrać jak...)
Strategia marketingowa - definicja i cechy strategii marketingowej - Strategia marketingowa w literaturze pojawiła się dość późno, gdyż dopiero w latach 60-tych. Według Rudkowskiego...)
Wpływ reklamy na zachowanie konsumenta - Reklama ma istotny wpływ na zachowanie konsumentów. Jest to jedno z głównych narzędzi marketingowych wykorzystywanych...)
Etapy budowy programu promocji - To: 1. Identyfikacja odbiorców 2. Określenie celów promocji...)
Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i...)
Proces promocji - definicja, strategie i techniki oraz przykłady kampanii z rynku - Proces promocji to zbiór działań marketingowych mających na celu informowanie, przekonywanie i przyciąganie uwagi konsumentów...)
Produkt markowy - Kiedy konkurencja przybiera postać globalną, marka może stać się czynnikiem stymulującym powtarzalność sprzedaży produktu i...)
Elementy dobrej marki - Dobra nazwa marki powinna mieć następujące cechy: 1. Powinna wyrażać korzyści wynikające...)

Strona 13 z 27
<<<  -  8  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii