Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z badań marketingowych | unia europejska | pomiar ryzyka | WTO | geografia gospodarcza | cash flow | prawa akcjonariuszy | prezentacje z marketingu |

Marketing (strona: 14)

Pozycja marki - To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to...)
Poziomy marki - Poziomy marki to poziomy, na których marka jest rozpoznawana i kojarzona z konsumentami. Wyróżnia się...)
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki;...)
Pospolicenie nazw marketingowych - Zagrożenie dla tożsamości marki - W świecie marketingu pojęcie pospolicenia nazw odnosi się do procesu, w którym oryginalne nazwy własne...)
Podmarka - co to takiego? Definicja i przykłady sub-brandingu - W dzisiejszych czasach firmy starają się wyróżniać na tle konkurencji stosując różnorodne strategie marketingowe. Jedną...)
Nazwa własna - Inaczej indywidualna, jednostkowa. To wyraz (lub wyrażenie), którego funkcja polega na wskazywaniu jednostkowego, 'tego, a...)
Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna - To określenie stosowane najczęściej w odniesieniu do nazwy pospolitej jakiegoś produktu (usługi) lub firmy, jako...)
Nazwa pospolita - Inaczej ogólna, kategorialna, rodzajowa, generyczna - to wyraz (lub wyrażenie), który oznacza (denotuje) zbiór przedmiotów...)
Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi...)
Nazewnictwo marketingowe (naming) - To dobieranie (wymyślanie), opiniowanie, nadawanie i użytkowanie nazw marketingowych, a także sloganów brandingowych. ...)
Motywacja nazewnicza - Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy...)
Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna -...)
Marka łączona - Marka łączona znana również jako marka kombinowana lub marka parasolowa (z ang. co-branding) jest strategią...)
Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie...)
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga)...)
Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową...)
Marka grupowa - definicja korzyści przykłady - Marka grupowa (umbrella brand) to strategia marki, w której jedna marka jest wykorzystywana do oznaczenia...)
Marka firmowa - Inaczej rodzinna (house brand) to wariant strategii marki, w którym produkt (usługa) oznaczony jest wyłącznie...)
Marka cudza - To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej...)
Marka (brand) - To produkt, usługa bądź firma posiadające własną, zindywidualizowaną psychologicznie i rynkowo, tożsamość wraz z jego...)
Korzyści marki (brand benefits) - To pozytywne cechy marki doświadczane, postrzegane lub odczuwane przez jej potencjalnych nabywców. ...)
Komunikat nazewniczy - To wiązka apeli perswazyjnych, czyli różnorodnych treści, informacji, sugestii, emocji, które nadawca (firma - dysponent...)
Efekt demonstracji marki - To konsekwencja prestiżu (atrakcyjności) niektórych marek, polegająca na dążeniu konsumentów do wyróżnienia się w rynkowym...)
Studium przypadku Jan Carlzon i SAS - Gdy J. Canzon został prezydentem linii lotniczych SAS w 1981 r., firma ponosiła straty. Wcześniej...)
Strategia browaru Miller - Browar Millera zastosował strategię segmentacji rynku, czyli podziału danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów,...)
Studium przypadku Miller Brewing Company - W 1972 roku Miller Brewing Company sprzedała 5 mln. beczek piwa, a w 1978 roku...)
Hasło reklamowe - Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona...)
Struktura produktu - na przykładzie usług hotelowych - Planując swoją ofertę rynkową, specjalista od marketingu musi myśleć w kategoriach trzech poziomów produktu. ...)
Mapa percepcji rynku - marek - To układ dwubiegunowych osi współrzędnych, które wyznaczają istotne dla docelowych klientów fizyczne, użytkowe lub psychologiczne...)
Lojalność wobec marki (brand loyalty) - To urzeczywistniana w decyzjach nabywczych (a więc mierzalna) skłonność konsumentów do powtarzania wyboru tej samej...)

Strona 14 z 26
<<<  -  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii