Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza ryzyka | optymalna partia dostaw | magazyn | metoda XYZ | macież GE | statystyka matematyczna | test Jarque-Bera | modele zachowań konsumenta |

Marketing (strona: 14)

Znak towarowy - trade mark - To zmysłowo postrzegane oznaczenie (słowo, zdanie, rysunek, ornament, forma plastyczna, melodia itp.) służące do odróżniania...)
Wymienianie marki na pierwszym miejscu - brand salience - To ustalany w badaniach marketingowych wskaźnik procentowy, określający ilu konsumentów wymieniło daną markę na pierwszym...)
Wizerunek marki - brand image - Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji,...)
Wartość psychologicznie dodana - To atrybuty opiniotwórcze, wyobrażeniowe i emocjonalne subiektywnie przypisywane produktowi, usłudze lub firmie danej marki przez...)
Wartość marki - brand value - Wartość marki, zwana także brand value, jest niezmiernie istotnym elementem w dzisiejszym świecie biznesu. Obejmuje...)
Unikatowość marki (brand uniqueness) - definicja i przykłady znanych marek - Unikatowość marki (z ang. brand uniqueness) odnosi się do tego, jak bardzo marka różni się...)
Unikatowa oferta sprzedaży - unique selling proposition - To istotna dla docelowego klienta cecha (korzyść) wyróżniająca daną markę produktu lub usługi spośród konkurencyjnych...)
Udział marki - (brand share) - To wskaźnik procentowy określający poziom sprzedaży marki na tle ogólnej sprzedaży produktów (usług) danej kategorii...)
Tożsamość marki - (brand identity) - To trwałe identyfikowanie produktu lub firmy danej marki w percepcji rynkowych odbiorców pozwalające na odróżnianie...)
Świadomość marki - (brand awareness) - To najprościej rzecz ujmując - znajomość danej marki, a dokładniej: weryfikowana w badaniach marketingowych zdolność...)
Corporate Identity - System całościowej (kompleksowej) identyfikacji - To zespół odpowiednio dobranych elementów językowych, graficznych (corporate design) i przestrzennych (wraz z ich materialnymi...)
STP - (Segmentation - Targeting - Positioning) - To bazowa metoda wykorzystywana w procesie kształtowania marek, składająca się z trzech etapów: ...)
Slogan reklamowy - definicja i przykłady sloganów reklamowych - Definicja sloganu reklamowego charakteryzuje slogan reklamowy jako krótkie, sugestywne hasło streszczające obietnice firmy, które jest...)
Skrótowiec nazewniczy w marce - To nazwa marketingowa utworzona z początkowych liter poszczególnych słów stanowiących zazwyczaj kilkuczłonową, oficjalną nazwę rodzajową...)
Macierz FCB - Siatka FCB - Macierz FCB / Siatka FCB to schematyczna klasyfikacja kategorii produktów i usług w zależności od...)
Preferowane walory marki - brand preferences - To pożądane przez docelowych odbiorców obiektywne lub subiektywne (psychologiczne) korzyści (z) marki, dzięki którym posiadająca...)
Preferowanie marki - brand preference - Preferencja marki czyli brand preference, jest kluczowym pojęciem w dziedzinie marketingu i zarządzania marką. Oznacza...)
Pozycja marki - To uplasowanie marki (ang. brand position) czyli lokalizacja marki na mapie percepcji rynku. Jest to...)
Poziomy marki - Poziomy marki to poziomy, na których marka jest rozpoznawana i kojarzona z konsumentami. Wyróżnia się...)
Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki;...)
Pospolicenie nazw marketingowych - Zagrożenie dla tożsamości marki - W świecie marketingu pojęcie pospolicenia nazw odnosi się do procesu, w którym oryginalne nazwy własne...)
Podmarka - co to takiego? Definicja i przykłady sub-brandingu - Podmarka - co to takiego? Definicja i przykłady sub-brandingu W...)
Nazwa własna - Inaczej indywidualna, jednostkowa. To wyraz (lub wyrażenie), którego funkcja polega na wskazywaniu jednostkowego, 'tego, a...)
Nazwa rodzajowa - nazwa generyczna - To określenie stosowane najczęściej w odniesieniu do nazwy pospolitej jakiegoś produktu (usługi) lub firmy, jako...)
Nazwa pospolita - Inaczej ogólna, kategorialna, rodzajowa, generyczna - to wyraz (lub wyrażenie), który oznacza (denotuje) zbiór przedmiotów...)
Nazwa marketingowa - To inaczej nazwa brandingowa, nazwa marki (ang. brand name). Jest to nazwa własna produktu, usługi...)
Nazewnictwo marketingowe (naming) - To dobieranie (wymyślanie), opiniowanie, nadawanie i użytkowanie nazw marketingowych, a także sloganów brandingowych. ...)
Motywacja nazewnicza - Zamierzony przez nadawców nazwy różnego rodzaju logiczno-znaczeniowy związek słowa lub wyrażenia zastosowanego w funkcji nazwy...)
Marka rozciągnięta - Inaczej marka rozszerzona to operacyjny wariant strategii marki polegający na tym, że marka indywidualna -...)
Marka łączona - Marka łączona (inaczej: kombinowana, parasolowa; z ang. co-branding) to wariant strategii marki polegający na oznaczeniu...)

Strona 14 z 27
<<<  -  9  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  -  >>>