Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rynek | mapa obojętności | system walutowy | krzywa popytu | geografia ekonomiczna | teorie potrzeb | PKB | gospodarka magazynowa |

Marketing (strona: 15)

Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie...)
Marka imitacja - Inaczej marka-naśladowca, marka-imitator (ang. copycat brand) to marka naśladująca (imitująca, papugująca, ang. copycat - papuga)...)
Marka handlowca - Inaczej etykieta handlowca (private label, own label) to marka wykreowana i wykorzystywana przez firmę handlową...)
Marka grupowa - definicja korzyści przykłady - Marka grupowa (umbrella brand) to strategia marki, w której jedna marka jest wykorzystywana do oznaczenia...)
Marka firmowa - Inaczej rodzinna (house brand) to wariant strategii marki, w którym produkt (usługa) oznaczony jest wyłącznie...)
Marka cudza - To wariant strategii marki polegający na uprawnionym zastosowaniu przez jakąś firmę marki należącej do innej...)
Marka (brand) - To produkt, usługa bądź firma posiadające własną, zindywidualizowaną psychologicznie i rynkowo, tożsamość wraz z jego...)
Korzyści marki (brand benefits) - To pozytywne cechy marki doświadczane, postrzegane lub odczuwane przez jej potencjalnych nabywców. ...)
Komunikat nazewniczy - To wiązka apeli perswazyjnych, czyli różnorodnych treści, informacji, sugestii, emocji, które nadawca (firma - dysponent...)
Efekt demonstracji marki - To konsekwencja prestiżu (atrakcyjności) niektórych marek, polegająca na dążeniu konsumentów do wyróżnienia się w rynkowym...)
Studium przypadku Jan Carlzon i SAS - Gdy J. Canzon został prezydentem linii lotniczych SAS w 1981 r., firma ponosiła straty. Wcześniej...)
Strategia browaru Miller - Browar Millera zastosował strategię segmentacji rynku, czyli podziału danego rynku na względnie jednorodne grupy konsumentów,...)
Studium przypadku Miller Brewing Company - W 1972 roku Miller Brewing Company sprzedała 5 mln. beczek piwa, a w 1978 roku...)
Hasło reklamowe - Reklama jest podstawową formą komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu stanowi ona...)
Struktura produktu - na przykładzie usług hotelowych - Planując swoją ofertę rynkową, specjalista od marketingu musi myśleć w kategoriach trzech poziomów produktu. ...)
Mapa percepcji rynku - marek - To układ dwubiegunowych osi współrzędnych, które wyznaczają istotne dla docelowych klientów fizyczne, użytkowe lub psychologiczne...)
Lojalność wobec marki (brand loyalty) - To urzeczywistniana w decyzjach nabywczych (a więc mierzalna) skłonność konsumentów do powtarzania wyboru tej samej...)
Logotyp - To ustalony graficznie zapis nazwy marketingowej (dowolnego typu językowego), mniej lub bardziej zindywidualizowany pod względem...)
Istota marki - Istota marki (inaczej: rdzeń marki, sedno marki, jądro marki; brand essence, brand core) to silnie...)
Imitowanie marki - To upodabnianie znaków jednej marki do znaków innej, przeważnie lepiej znanej i bardziej renomowanej, marki...)
Euromarka - Euromarka odnosi się do strategii marketingowej, w ramach której marka produktu lub usługi jest kształtowana...)
Domena internetowa w marketingu - Unikatowa nazwa-odpowiednik elektronicznego adresu odrębnej witryny (serwisu, strony) w Internecie, np. www.nissan.pl; służy do identyfikacji...)
Charakter marki - (brand character): charakterystyczny typ (rys) wizerunku marki stanowiący o jej względnej odrębności i atrakcyjności dla...)
Brief nazewniczy - Przygotowany przez firmę zwięzły opis celów, zadań, założeń, wymagań, preferencji, opcji... dotyczących poszukiwanej nazwy marketingowej....)
Branding - Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w...)
Apel perswazyjny - To argument albo ogólniej, rodzaj argumentacji zastosowany w komunikacie nazewniczym bądź reklamowym w celu oddziaływania...)
Ankieta nazewnicza - Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest...)
Anagram w nazewnictwie marketingowym - To rodzaj tzw. gry słów polegający na takim przestawieniu liter lub sylab jakiegoś wyrazu bądź...)
Akronim nazewniczy - Inaczej 'zlepkowiec' to nazwa marketingowa utworzona ('zlepiona') z początkowych liter, głosek lub sylab wziętych ze...)
Agencja nazewnicza (nazewniczo-brandingowa) - To firma specjalizująca się w dobieraniu (potocznie: 'wymyślaniu'), opiniowaniu i badaniu nazw marketingowych (często również...)

Strona 15 z 27
<<<  -  10  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  -  >>>