Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing internetowy | analiza czynnikowa | mierniki wzrostu gospodarczego | controlling w przedsiębiorstwie | optimum Pareto | produkt krajowy brutto | Just in time | etyka w biznesie |

Marketing (strona: 16)

Akronim nazewniczy - Inaczej 'zlepkowiec' to nazwa marketingowa utworzona ('zlepiona') z początkowych liter, głosek lub sylab wziętych ze...)
Agencja nazewnicza (nazewniczo-brandingowa) - To firma specjalizująca się w dobieraniu (potocznie: 'wymyślaniu'), opiniowaniu i badaniu nazw marketingowych (często również...)
Rola społeczna reklamy - To informowanie o produktach, miejscach i czasie ich sprzedaży, uczenie używania nowych produktów, ułatwianie dokonywania...)
Rola ekonomiczna reklamy - Reklama jest środkiem perswazyjnym odwracającym uwagę nabywców od ceny oraz jest środkiem informacyjnym. Poza tym...)
Rola komunikacyjna reklamy - Polega na tym, że reklama jest jedną z form masowej komunikacji. Służy do przekazywania informacji...)
Marketingowa rola reklamy - Marketingowa rola reklamy wynika ona z charakteru koncepcji marketingu ukierunkowującego działalność przedsiębiorstwa na dostarczanie nabywcom...)
Reklama przypominająca - Jest stosowana wobec tych konsumentów, którzy nabyli w przeszłości produkt i zostali do niego przekonani....)
Reklama konkurencyjna - Pojawia się w sytuacji istnienia na rynku produktów konkurencyjnych, uwaga koncentruje się na marce produktu....)
Reklama pionierska - Reklama pionierska nazywana także reklamą wprowadzającą nowy produkt na rynek, to rodzaj reklamy, który ma...)
Cele reklamy - Celem głównym każdej reklamy jest wpływanie na poziom sprzedaży. Inne...)
Slogan marketingowy - Wraz z rozwojem reklamy coraz większą rolę odgrywają slogany. Ich geneza wywodzi się z nagłówków...)
Strategie marketingowe - Wyróżniamy m.in. takie strategie jak strategia: 1. agregacyjna (nieróżnicowania) -...)
Adaptacja produktu - Adaptacja może dotyczyć różnych elementów produktu: - opakowania, np. w...)
Strategia rozwoju produktu - Sprowadza się do zmian  w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz...)
Strategia penetracji rynku - Oznacza nasilenie działań dla zwiększenia sprzedaży określonego produktu na dotychczasowym rynku. ...)
Strategia rozwoju rynku - Polega na wchodzeniu z dotychczasowym produktem na nowe rynki. Może to oznaczać, że przedsiębiorstwo wychodzi...)
Strategia wklęsła - Polega na powolnym i systematycznym nasilaniu działań przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. ...)
Strategia wypukła - Polega na tym, że przedsiębiorstwo ma na celu szybkie wejście na rynki zagraniczne i szybkie...)
Strategia obrony pozycji - Stosuje się ją, gdyż jest mniej kosztowna niż strategia ekspansji. Chodzi w niej o utrzymanie...)
Strategia ekspansywna - Strategia ekspansywna jest podejściem w zarządzaniu, które ma na celu osiągnięcie wzrostu sprzedaży, zysków oraz...)
Określenie misji przedsiębiorstwa - Misja stanowi obszerny opis działalności gospodarczej i zamierzeń firmy. Zawiera także z reguły opis działalności,...)
Segmentacja rynku wyborczego - Proces segmentacji rynku wyborczego umożliwia podmiotom rywalizacji celowe poszerzenie własnego zasięgu na rynku oraz zdobycie...)
Product placement - Polega na ukazywaniu w sposób pozornie nie zamierzony w programach tv,  serialach, sztukach teatralnych,...)
Funkcje kanałów dystrybucji - To funkcja: - informacyjna: zbieranie danych o produktach , istniejących...)
Istota kanałów dystrybucji - Katanł dystrybucji to niezależne organizacje zaangażowane w proces udostępniania produktu do użytkowania lub konsumpcji. ...)
Polityka dystrybucji - Obejmuje wszelkie decyzje i czynności związane z dostarczaniem wytworzonych produktów nabywcy. Zadaniem dystrybucji jest rozmieszczenie...)
Różnicowanie ceny produktu - Strategia różnicowania cen polega na pobieraniu różnych opłat przy sprzedaży tego samego towaru różnym konsumentom...)
Cele strategii marketingowej - Wśród celów, jakie mogą decydować o wybraniu konkretnej strategii cenowej przez firmę możemy wyróżnić: ...)
Ustalanie ceny - Ustalaniem cen nazywamy proces określania w jednostkach pieniężnych wartości wymienianych dóbr i usług. Ważne jest,...)
Cena w marketingu - Cena to określona wartość, wyrażona w pieniądzu, przy której dwie strony transakcji (sprzedający i kupujący)...)

Strona 16 z 27
<<<  -  11  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii