Marketing (strona: 17)
✅Desonans pozakupowy - Jest to pewnego rodzaju niedosyt klienta po zakupie związany z brakiem pewności, co do słuszności...)
✅Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa - Dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub ...)
✅Model Howarda Shetha - Model Howarda Shetha to teoria podejmowania decyzji zakupowych opracowana przez Johna Howarda i Jagdish Shetha...)
✅Model Nicosii - Był jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowań konsumenta, który wyjaśniał proces podejmowania decyzji wyboru i...)
✅Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), ...)
✅Marketingowa koncepcja rozwoju organizacji - Ukształtowała się na gruncie gospodarki rynkowej (czyli takiej, gdzie regulatorem wszelkich procesów jest rynek)...)
✅Public relations jako narzędzie promocji - Opiera się na kilku wyróżniających go cechach: wysoka wiarygodność (informacje o charakterze ogólnym często lepiej...)
✅Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle...)
✅Planowanie w marketingu - Wiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć...)
✅Pojęcie marketingu i zarządzania marketingowego - Odgrywa coraz ważniejszą rolę w dzisiejszym świecie. Marketing definiowany jest jako pewien proces o charakterze...)
✅Klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych - Użyteczną metodą sklasyfikowania dóbr przemysłowych jest pytanie: 'w jaki sposób dobra lub usługi wchodzą do...)
✅Marketing sublokalny - (regionalny) – występuje wtedy, gdy istnieje możliwość zastosowania podobnej choć nie identycznej strategii marketingu mix...)
✅Marketing zagraniczny - Strategia jest skierowana do wybranego pojedynczego kraju i każdorazowo adoptowana do jego otoczenia marketingowego. ...)
✅Orientacje marketingowe - Wyróżniamy: 1.Orientacja produkcyjna zaczyna się w drugiej połowie XIX i...)
✅Korzyści z zastosowania marketingu - To m.in.: 1. Pozwala poznać popyt i podaż ...)
✅ Złote zasady sukcesu w marketingu - To: 1. Profesjonalizm i ciężka praca (energia, wytrwałość, cierpliwość) ...)
✅Elementy promocji - To: A – reklama B – promocja sprzedaży...)
✅Główne zasady marketingu - To: 1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak...)
✅Marketing w służbie zdrowia - Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe...)
✅Marketing dóbr i usług - Marketing dóbr i usług to dziedzina zarządzania, która zajmuje się promocją produktów oraz usług w...)
✅Strategia innowacji - Strategia innowacji oparta na tzw. "bezwzględnie nowym produkcie" skupia się na tworzeniu i dostarczaniu na...)
✅Strategia naśladownictwa - Strategia naśladownictwa (z ang. imitation strategy) to podejście polegające na naśladowaniu działań i strategii konkurujących...)
✅Zbieranie śmietanki - Praktyka oparta na ustalaniu wysokich cen początkowych, przy których uwaga firmy jest skupiona na najzasobniejszych...)
✅Cena w marketingu mix - Cena: • Cena jest niezwykle istotnym elementem marketing-mixu, gdyż decyduje...)
✅Czym jest marka - Marka: • W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z...)
✅Robert Lauterborn i model 4C klienta - Robert Lauterborn wprowadził koncepcję 4C w marketingu, która stanowi rozszerzenie tradycyjnego modelu 4P (Produkt, Cena,...)
✅Błędy w pozycjonowaniu marki - To m.in.: • Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie...)
✅Definicja pozycjonowania marki - To: • Pojęcie pozycjonowania wprowadzone zostało w 1969 roku przez...)
✅Segmentacja behawioralna - W tym rodzaju segmentacji konsumenci dzieleni są na podstawie ich wiedzy, postawy, sposobu użytkowania i...)
✅Segmentacja psychograficzna - Podział rynku na segmenty ze względu na przynależność do klasy społecznej, stylu życia, zainteresowania, cechy...)
Strona 17 z 27 <<< - 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 - >>> |