Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie ryzykiem | niezależność banku centralnego | wzory z matematyki finansowej | wartość bieżąca netto | badanie rynku | formuła 4P | metoda scenariuszowa | system logistyczny |

Marketing (strona: 17)

Desonans pozakupowy - Jest to pewnego rodzaju niedosyt klienta po zakupie związany z brakiem pewności, co do słuszności...)
Otoczenie marketingowe przedsiębiorstwa - Dzielimy na: • bliższe • dalsze (globalne) lub ...)
Model Howarda Shetha - Model Howarda Shetha to teoria podejmowania decyzji zakupowych opracowana przez Johna Howarda i Jagdish Shetha...)
Model Nicosii - Był jednym z pierwszych klasycznych modeli zachowań konsumenta, który wyjaśniał proces podejmowania decyzji wyboru i...)
Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), ...)
Marketingowa koncepcja rozwoju organizacji - Ukształtowała się  na gruncie gospodarki rynkowej (czyli takiej, gdzie regulatorem wszelkich procesów jest rynek)...)
Public relations jako narzędzie promocji - Opiera się na kilku wyróżniających go cechach: wysoka wiarygodność (informacje o charakterze ogólnym często lepiej...)
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle...)
Planowanie w marketingu - Wiąże się z podziałem funduszy pomiędzy poszczególne narzędzia marketingu mix. Organizacja używa ich by osiągnąć...)
Pojęcie marketingu i zarządzania marketingowego - Odgrywa coraz ważniejszą rolę w dzisiejszym świecie. Marketing definiowany jest jako pewien proces o charakterze...)
Klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych - Użyteczną metodą sklasyfikowania dóbr przemysłowych jest pytanie: 'w jaki sposób dobra lub usługi wchodzą do...)
Marketing sublokalny - (regionalny) – występuje wtedy, gdy istnieje możliwość zastosowania podobnej choć nie identycznej strategii marketingu mix...)
Marketing zagraniczny - Strategia jest skierowana do wybranego pojedynczego kraju i każdorazowo adoptowana do jego otoczenia marketingowego. ...)
Orientacje marketingowe - Wyróżniamy: 1.Orientacja produkcyjna zaczyna się w drugiej połowie XIX i...)
Korzyści z zastosowania marketingu - To m.in.: 1. Pozwala poznać popyt i podaż ...)
Złote zasady sukcesu w marketingu - To: 1. Profesjonalizm i ciężka praca (energia, wytrwałość, cierpliwość) ...)
Elementy promocji - To: A – reklama B – promocja sprzedaży...)
Główne zasady marketingu - To: 1.Zaspokojenie potrzeb klientów, a więc działanie na zasadach jak...)
Marketing w służbie zdrowia - Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe...)
Marketing dóbr i usług - Marketing dóbr i usług to dziedzina zarządzania, która zajmuje się promocją produktów oraz usług w...)
Strategia innowacji - Strategia innowacji oparta na tzw. "bezwzględnie nowym produkcie" skupia się na tworzeniu i dostarczaniu na...)
Strategia naśladownictwa - Strategia naśladownictwa (z ang. imitation strategy) to podejście polegające na naśladowaniu działań i strategii konkurujących...)
Zbieranie śmietanki - Praktyka oparta na ustalaniu wysokich cen początkowych, przy których uwaga firmy jest skupiona na najzasobniejszych...)
Cena w marketingu mix - Cena: • Cena jest niezwykle istotnym elementem marketing-mixu, gdyż decyduje...)
Czym jest marka - Marka: • W dzisiejszym świecie niezwykle istotnym elementem związanym z...)
Robert Lauterborn i model 4C klienta - Robert Lauterborn wprowadził koncepcję 4C w marketingu, która stanowi rozszerzenie tradycyjnego modelu 4P (Produkt, Cena,...)
Błędy w pozycjonowaniu marki - To m.in.: • Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie...)
Definicja pozycjonowania marki - To: • Pojęcie pozycjonowania wprowadzone zostało w 1969 roku przez...)
Segmentacja behawioralna - W tym rodzaju segmentacji konsumenci dzieleni są na podstawie ich wiedzy, postawy, sposobu użytkowania i...)
Segmentacja psychograficzna - Podział rynku na segmenty ze względu na przynależność do klasy społecznej, stylu życia, zainteresowania, cechy...)

Strona 17 z 27
<<<  -  12  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  -  >>>