Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
motywowanie | cenowa elastyczność popytu | transformacja systemowa w Polsce | analiza rynku | Customer Relationship Management | statystyka matematyczna | koszty produkcji | test Jarque-Bera |

Marketing (strona: 18)

Segmentacja demograficzna - Podział rynku na segmenty na podstawie osobistych cech konsumentów lub cech gospodarstw domowych (np. dochodów,...)
Segmentacja geograficzna - To podział rynku na segmenty na podstawie miejsca zamieszkania konsumentów. Rodzaj segmentacji, której punktem wyjścia...)
Promocja uzupełniająca - Promocja uzupełniająca zwana także promocją wspomagającą, to jedna z form promocji marketingowej. Charakteryzuje się ona...)
Koncepcja kanałów rynku - Obejmuje strukturę i kształt kanałów rynku - wewnętrzne związki zachodzące między szczeblami i ogniwami tworzącymi...)
Kanały dystrybucji (rynku) - Określić można jako funkcjonalne, organizacyjne, ekonomiczne i instytucjonalne rozwiązanie i sposób kierowania ruchem produktów od...)
Lider cenowy - Lider cenowy (z ang. price leader) to przedsiębiorstwo, które jako pierwsze na rynku wprowadza produkt...)
Nowy produkt - To taki, który zaspokaja nowe potrzeby konsumentów lub w lepszy, bardziej doskonały sposób zaspokaja potrzeby...)
Cykl życia produktu - koncepcja cyklu życia produktu na rynku - Przedstawia rozwój produktu mierzony wielkością jego sprzedaży na przestrzeni czasu. ...)
Podstawowe funkcje produktu - Podstawowe funkcje produktu to te funkcje, które określają, jak produkt spełnia potrzeby i oczekiwania klientów....)
Segment rynku w badaniach marketingowych - Powinien być: 1. mierzalny - tzn. Umożliwiać uzyskanie niezbędnych informacji...)
Definicja segmentacji rynku - Badania marketingowe służą do dokonania segmentacji rynku tzn. podziału tego rynku wg określonych kryteriów na...)
Cechy klienta - nabywcy - To: 1. czynniki społeczno - kulturowe: kultura, struktura, klasa społeczna,...)
Zachowanie się konsumenta - Składa się z jego postawy w procesie powstawania zamiaru kupna i spożycia, a następnie w...)
Formy badań marketingowych - Możemy wyróżnić następujące formy badań marketingowych: 1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega...)
Rodzaje badań marketingowych - To: 1. badanie reklamy 2. badanie ekonomiczne (studiuje...)
Strategia marketingowa wg Kotlera - Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie wybór celów, rodzajów zasad czy reguł, które w...)
Demarketing - definicja i przykłady zastosowania - Demarketing to strategia marketingowa, której celem jest ograniczenie lub kontrolowanie popytu na produkt lub usługę....)
Marketing - Lazo i Corbin - Określili marketing jako działalność mającą na celu wykrycie i wzbudzenie u konsumenta potrzeby nabycia produktu...)
Marketing tradycyjny (bierny) - Marketing tradycyjny zwany także marketingiem biernym, to podejście do marketingu, które dominowało przed erą nowoczesnego...)
Marketing współczesny - (dynamiczny, aktywny) ukształtował się po 1945 roku, koncentrował uwagę na potrzebach nabywcy, ilość wykorzystywanych środków...)
Opakowalnictwo - Należy do tych dziedzin gospodarki, które się bardzo szybko rozwijają. Powstają coraz to nowe konstrukcje...)
Systemy GIS - Służą do przedstawienia, zarejestrowania, przechowania i analizowania informacji geograficznej zarówno globalnej- dotyczącej całego kraju lub...)
Systemy wspomagania decyzji - Obejmują tę część funkcjonowania systemów, która jest związana z koniecznością podejmowania decyzji. Często są to...)
System informacyjny - Jest to część systemu związana z obiegiem, przetwarzaniem, udostępnianiem, magazynowaniem i archiwizowaniem informacji i danych...)
Elementy procesu wdrażania strategii marketingowej - To: 1. Ustalenie planów operacyjnych i zadań ilościowych. ...)
Elementy planu marketingowego - Plan marketingowy składa się z: 1. Streszczenia dla kierownictwa ...)
Definicja planu marketingowego - Plan marketingowy jest programem działania całego przedsiębiorstwa lub jego części (np. SJB) na rynku opracowanym...)
Adresaci planu marketingowego - To: 1. Menedżerowie i pozostali pracownicy - celem jest wskazanie...)
Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. ...)
Marketing wyborczy - Stał się jednym z zasadniczych wymiarów w procesie rywalizacji politycznej, także w planowanej efektywnej i...)

Strona 18 z 27
<<<  -  13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  -  >>>