Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
marketing miasta | ROS | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | podstawy ekonomii | strategia marki | budżet gospodarstwa domowego | unia monetarna | negocjacje w biznesie |

Marketing (strona: 19)

Funkcje planu marketingowego - Plan marketingowy to dokument, który pełni wiele różnych funkcji w ramach działalności marketingowej przedsiębiorstwa. ...)
Marketing wyborczy - Stał się jednym z zasadniczych wymiarów w procesie rywalizacji politycznej, także w planowanej efektywnej i...)
Produkty miasta - To różnego typu usługi publiczne, lokalizacje związane z nimi, nieruchomości, lokale i powierzchnie użytkowe, a...)
Marketing nieruchomości - Nieruchomość to jeden z zasobów, którym może dysponować miasto. Ten zasób też może być przedmiotem...)
Marketing partnerski - Marketing partnerski to tworzenie, utrzymywanie i wzbogacanie relacji z klientem. Pozyskanie nowego klienta jest jedynie...)
Marketing terytorialny - Można uznać za pewną dziedzinę szeroko rozumianego marketingu niekomercyjnego, który wyróżnia się tym, że w...)
Niche marketing czyli marketing niszy - Marketing niszy znany również jako niche marketing to strategia marketingowa polegająca na skupieniu się na...)
Etapy badań marketingowych - Wyróżnić możemy następujące etapy badań marketingowych: Identyfikacja i określanie problemu...)
Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. ...)
Badania produktu - Obejmują: - badania rozwoju nowego produktu, - konkurencyjności...)
Definicje badań marketingowych - M.in.: - wg Kotlera: systematyczne, planowe zbieranie i analizowanie oraz...)
Aspekty funkcjonowania marketingu - To: 1) Rozpoznanie popytu polega zazwyczaj na prowadzeniu badań marketingowych,...)
Marketing - ujęcie klasyczne - Oznacza odpowiednie planowanie, koordynację i kontrolę wszystkich działań przedsiębiorstwa, ukierunkowanych na aktualne i potencjalne rynki...)
Jakość opakowań w logistyce i marketingu - Jakość – ogół właściwości obiektu, wiążących się z jego zdolnością do zaspokojenia potrzeb stwierdzonych i...)
Promocyjne funkcje opakowań - Opakowanie pełni szereg funkcji w promocji produktu: - oferty oszczędnościowe:...)
Downsizing w marketingu - definicja i przyczyny - Downsizing to działanie (strategia) przedsiębiorstwa polegające na zmniejszaniu jednostkowej wielkości produktu bądź opakowania produktu w...)
Strategia imitacji - Strategia imitacji to podejście, w którym firma wprowadza na rynek produkt, który przypomina oryginalny produkt...)
Istota koncepcji marketingowej - Jest nastepująca: - Chociaż pojęcie sprzedaż i marketing pojawiają się...)
Fazy marketingu zakupów - To: - analiza rynku z punktu widzenia podaży określonego wyrobu...)
Fazy marketingu sprzedaży - To: - analiza rynku z punktu widzenia popytu na określony...)
Kryteria oceny obsługi klientów - To m.in.: - Skuteczność funkcjonowania systemu dystrybucji przedsiębiorstwa. ...)
Marketingowy system informacji - Można określić jako sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół ludzi, urządzeń i procedur, służących gromadzeniu, przetwarzaniu,...)
Jakość opakowań - Jakość to ogół właściwości obiektu, wiążących się z jego zdolnością do zaspokojenia potrzeb stwierdzonych i...)
Pojęcie opakowania - Opakowanie jest to wyrób posiadający odpowiednią konstrukcję, ma za zadanie ochronę produktu opakowanego przed szkodliwym...)
Cele opakowania jako instrumentu marketingu firmy - Są następujące: - kreuje image produktu i wizerunek produktu ...)
Opakowanie a strategia imitacji - Strategia imitacji w kontekście opakowania produktu, może być używana przez firmy jako sposób na wykorzystanie...)
Informacje na opakowaniach jednostkowych - To: 1.znaki zasadnicze: umożliwiają identyfikację wyrobu i wytwórcy ...)
Funkcje opakowań w promocji produktu - To: - oferty oszczędnościowe: np. obniżka ceny – informacja na...)
Funkcje opakowania - To: • ochrona produktu przez działaniem czynników zewnętrznych powodujących niekorzystne...)
Istota cyklu życia produktu - Fazy cyklu życia produktu wskazują na stopniową zmianę relacji pomiędzy jego własnościami a potrzebami konsumentów....)

Strona 19 z 27
<<<  -  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii