Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
weryfikacja hipotez | zarządzanie zmianami | Assessment Center | decyzje konsumenta na rynku | wynagradzanie | dobra komplementarne | wykłady z mikroekonomii | zdolność kredytowa |

Marketing (strona: 20)

Cechy poprawnie wyodrębnionego segmentu rynku - To: 1. Możliwość uzyskania niezbędnych informacji o poszczególnych cechach konsumentów...)
Proces segmentacji nabywców - Elementy procesu: 1. Analiza cech i preferencji potencjalnych nabywców, a...)
Różnice między sprzedażą a marketingiem - Sprzedaż: 1. Najważniejszy jest produkt 2. Najpierw wytwarza się produkt, a...)
Budowa strategii marketingowej - Strategia marketingowa składa się z dwóch działań: 1. Wyboru zadania...)
Marketing społeczny - Marketing społeczny to specyficzna dziedzina marketingu, która skupia się na wykorzystaniu narzędzi i strategii marketingowych...)
Marketing skoordynowany - Marketing skoordynowany zwany również zintegrowanym marketingiem, odnosi się do strategicznego podejścia, w którym różne elementy...)
Etapy budowy strategii promocji - Etapy budowy strategii promocji mogą różnić się w zależności od specyfiki biznesu i branży, ale...)
Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu...)
Strategia promocji - To kompleks działań marketingowych firmy, mających na celu budowanie wizerunku (image’u) firmy, oraz promowanie poszczególnych...)
Konflikty w kanale marketingowym - W kanale marketingowym powinna zachodzić bardzo ścisła współpraca, lecz w jej trakcie mogą powstawać konflikty,...)
Pośredni kanał dystrybucji - Kanały pośrednie składają się z producentów, wytwórców określonych dóbr i usług, oraz pośredników w kanale...)
Bezpośredni kanał dystrybucyji - Cechy: - Pomiędzy wytwórcą a finalnym klientem nie ma żadnego...)
Kanały w procesie dystrybucji - W procesie dystrybucji muszą istnieć określone kanały dystrybucji, czyli kanały marketingowe, przez które przepływają dobra...)
Systemy dystrybucji - Wyróżniamy: 1. System dystrybucji intensywnej = typ dystrybucji intensywnej =...)
Kombinowana strategia dystrybucji - Zawiera ona elementy dystrybucji PULL jak i PUSH. W praktyce handlowej jest chyba najczęściej stosowaną...)
Strategia PULL - Strategia ta polega na tym, że przedsiębiorstwa produkcyjne i usługowe starają się 'ciągnąć' produkty przez...)
Strategia PUSH - Producenci dóbr i usług intensywnie promują swoje produkty, ale promocję tę kierują nie do finalnych...)
Zarządzanie produktem - W poszczególnych fazach cyklu życia produktu na rynku: 1. Zarządzanie...)
Faza schyłku produktu - Cechy: a) Wielkość sprzedaży powoli spada b) Poziom...)
Faza dojrzałości produktu - Cechy: a) W tej fazie produkt nowy lub zmodernizowany osiąga...)
Faza wzrostu (rozwoju) produktu - Cechuje się następującymi charakterystykami: a) Wolumen sprzedaży produktów jest nadal...)
Faza plasowania produktu - Cechuje się: a) niewielkim wolumenem sprzedaży produktów b)...)
Czynniki od których zależy cykl życia produktu - To: 1. Od rodzaju samego produktu. Produkty podstawowe, tradycyjne, typu...)
Typowy cykl życia produktu na rynku - Każdy produkt rynkowy, tak jak każdy żywy organizm zwierzęcy, roślinny i ludzki, rodzi się, rośnie,...)
Cechy usług jako produktów rynkowych - To: 1. Niematerialny charakter, chociaż do wykonywania usług, usługodawca posługuje...)
Planowanie marketingowe - Stanowi logiczny ciąg działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji. ...)
Plan marketingowy - Aby sporządzić biznes plan, przedsiębiorstwo musi wyznaczyć całościowe cele, wykonać kontrole i przygotować plany dla...)
Procedura działań marketingowych w przedsiębiorstwach - Zgodnie z zasadami nowoczesnego marketingu dynamicznego początkiem, a zarazem niezwykle ważnym etapem procedury marketingowej są...)
Elementy marketingu-mix - To: Produkt – to suma, zbiór korzyści, użyteczności i przyjemności,...)
Istota marketingu mix - Twórcą pojęcia marketing mix jest Neil H. Borden – profesor Uniwersytetu Harvarda,...)

Strona 20 z 27
<<<  -  15  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii