Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
geografia gospodarcza | organizacja ucząca się | decyzje konsumenta na rynku | konsument | prezentacje z inwestycji | negocjacje zbiorowe | siatka kierownicza | majątek obrotowy |

Marketing (strona: 22)

Informacja marketingowa - Informacją marketingową nazywamy wszelką informację wykorzystywaną w procesie marketingowego zarządzania firmą, przynoszącą wiedzę, która pozwala...)
Proces zarządzania marketingowego - wg Mefferta - Zarządzanie marketingowe przebiega w wielu powiązanych ze sobą fazach. Celem fazy analizy jest ustalenie aktualnej...)
Nowoczesna koncepcja marketingu - 10 podstawowych cech / aspektów: 1. aspekt filozoficzny - świadoma...)
Instrumenty polityki promocji w marketingu - W ramach marketingu wyróżnia się najczęściej cztery podstawowe zespoły instrumentów polityki promocji kierującej się przy...)
Znaczenie pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie - Przedsiębiorstwo przedstawia się w korzystnej formie, by uzyskać zaufanie i pozytywne nastawienie ze strony zewnętrznych...)
Jakie poziomy kanałów dystrybucji wyróżnia Philip Kotler - Z pośredniego eksportu/importu korzystają przede wszystkim mniejsi producenci, dla których decydujące znaczenie mają trudności związane...)
Co to jest dumping - W związku z wejściem na rynek zagraniczny pojawia się problem dumpingu. Oskarżenie przedsiębiorców o stosowanie...)
Na czym polega proaktywna i reaktywna polityka cen - Przedsiębiorstwo może stosować strategię cen wysokich i przed spodziewanym wejściem na rynek konkurentów ceny obniżać...)
Opakowanie jako element produktu mix - Ustalając opakowanie produktu dla rynków zagranicznych należy wziąć pod uwagę: ...)
Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym: ...)
Funkcje opakowań - Przepływ fizyczny produktów w gospodarce jest często warunkowany zastosowaniem odpowiednich opakowań. ...)
Kanały dystrybucji - Można podzielić stosując różne kryteria: - Ze względu na liczbę...)
Elementy marketingu mix - W literaturze marketing interpretuje się również jako zbiór działań związanych z koncepcją produktu, jego wyceną,...)
Marketing mix - 5P - Marketing mix to wszystkie znajdujące się pod kontrolą elementy (narzędzia), którymi posługuje się przedsiębiorstwo po...)
Formuła 4K - Formuła 4K to koncepcja, która określa cztery kluczowe elementy, które klienci biorą pod uwagę podczas...)
Strategie adaptacyjne - Strategie adaptacyjne są elastycznym podejściem do zarządzania, które umożliwia firmom dostosowywanie się do zmieniających się...)
Strategia omijania konkurentów - Cechy: 1. Polega na poszukiwaniu możliwości wzmocnienia swojej pozycji konkurencyjnej...)
Strategia selektywnego oddziaływania - Cechy: 1. Jest oparta na założeniu, że nie wszystkie sfery...)
Strategie obronne - Cechy: 1. Polegają na obronie przez przedsiębiorstwo osiągniętej pozycji na...)
Strategia frontalnej konfrontacji - Cechy: 1. Jest stosowana najczęściej wtedy, kiedy przedsiębiorstwo zmierza do...)
Poziomy produktu - Planując produkt specjaliści od marketingu muszą myśleć o produkcie w aspektach kilku jego: ...)
Model Portera - Model M.E. Portera jest klasyczną analizą sektora i konkurencji w przemyśle. ...)
Media policy - Jest dokumentem, przedstawiającym podstawowe założenia, dotyczące kontaktów reprezentantów firmy ze środkami masowego przekazu — wyznaczona...)
Techniki wspomagające PR - Do najczęściej wykorzystywanych narzędzi wspomagających klasyczne techniki PR należą: -...)
Wizerunek (image) firmy - definicja oraz składowe i zalety wizerunku wraz z przykładami z rynku - Wizerunek (image) firmy to sposób, w jaki dana organizacja jest postrzegana przez swoich klientów, konkurentów,...)
Cele Public relations - Cele PR można podzielić na następujące grupy: 1. ogólne, kierunkowe,...)
Co to jest Public Relations? - Public relations to działalność firmy zmierzająca do przekonania szeroko pojętego otoczenia, że postępuje ona zgodnie...)
Public relations (PR) - To świadome, zaplanowane i trwałe działania, mające na celu tworzenie, utrwalanie oraz rozwijanie wzajemnego zrozumienia...)
Koncepcja pięciu S - To: Synergy – synergia objawiająca się wspólnym wysiłkiem grupy, dającym...)
Zalety badań wtórnych - To m.in.: - są podstawą do prowadzenia bardziej rozbudowanych projektów...)

Strona 22 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii