Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rozliczenia bezpotówkowe | 7P | wykłady z geografii gospodarczej | koszty w mikroekonomii | akcje | system logistyczny | strategia logistyczna | wskaźniki du Ponta |

Marketing (strona: 23)

Akwizycja - Uważana jest za najbardziej skuteczną formę oddziaływania na nabywców, ale zarazem kosztowną. Stąd jej najszersze...)
Public relations firmy - Nazywa się ogół stosunków przedsiębiorstwa (firmy) z jej otoczeniem, tj. nabywcami, dostawcami, jednostkami kooperującymi, administracją...)
Promocja - Więc, co to takiego Promocja w kontekście marketingu? To nic innego, jak zestaw działań, które...)
Marka indywidualna rodzinna i kombinowana - MARKA INDYWIDUALNA - polega na wyróżnieniu oddzielnymi znakami poszczególnych rodzajów produktów. ...)
Funkcje znaku towarowego - Znaki towarowe pełnią trojakie funkcje: - Funkcja identyfikacyjna  pozwala...)
Znak handlowy - To znak towarowy lub jego część zastrzeżona prawnie. W większości krajów świata znak towarowy można...)
Nazwa handlowa - To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną...)
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i...)
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu...)
Instrumenty konkurencji - W dzisiejszych czasach rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, a przedsiębiorstwa muszą stawić czoła coraz większej...)
Mechanizm konkurencji - Jest oparty na takim postępowaniu sprzedawców, które zmierza do: a)...)
Kampania reklamowa banku - Prosty projekt kampanii reklamowej banku: O względy i pieniądze klientów...)
Strategiczna jednostka biznesu - Cechy SJB: - pojedynczy biznes lub zbiór powiązanych biznesów, które...)
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: ...)
Składniki zarządzania marketingowego wraz z przykładami - Załóżmy, że jesteś właścicielem firmy, która produkuje pyszne lody. Chciałbyś sprzedawać swoje lody i przyciągnąć...)
Dystrybucja jako element marketingu mix - Wstępne informacje o dystrybucji: - Kanały dystrybucji – znalezienie się...)
Asortyment produktów - Asortyment produktów to celowo dobrany zestaw produktów oferowany na rynek przez dane przedsiębiorstwo. ...)
Typowa analiza rynku - Cel analizy rynku: rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, znajdującej się w polu zainteresowania...)
Siła przetargowa nabywców jako czynnik konkurencji - Siła przetargowa nabywców istnieje tam, gdzie nabywcy mają wiele możliwości alternatywnych wyborów, gdzie koszty zmiany...)
Rynek potencjalny - Rynek potencjalny jest określany przez wartość sprzedaży, którą można osiągnąć w nieokreślonej przyszłości, gdyby każdy...)
Siła przetargowa dostawców jako czynnik konkurencji - Silna pozycja przetargowa dostawców – to zdolność dostawców do zwiększania ceny bez jednoczesnego spadku obrotów....)
Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło...)
Konkurencja - Jest to proces przy pomocy, którego uczestnicy rynku dążą do realizacji swoich interesów, próbując przedstawić...)
Czym jest nisza rynkowa? - Nisza rynkowa to specyficzny segment rynku, który charakteryzuje się unikalnymi potrzebami i preferencjami konsumentów. Firmy,...)
Podmioty rynku - Podmioty rynku to jednostki lub grupy jednostek, które biorą udział w procesie wymiany dóbr i...)
Kryteria klasyfikacji rynków - Podział rynku wg wybranych kryteriów: 1. Według kryterium rodzajowego –...)
Identyfikacja konkurencji przedsiębiorstwa - W oparciu o stopień substytucyjności produktu można wyróżnić cztery rodzaje konkurencji: ...)
Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek....)
Elementy zarządzania marketingowego - Obejmuje wszelką działalność przedsiębiorstwa zorientowaną na zaspokojenie potrzeb klienta i wiąże się z kreowaniem wewnątrz...)
Strategia niszy rynkowej zróżnicowanej koncentrycznie - (ang. differentiation focus) - Firma zajmuje miejsce na uboczu, sferze poza konkurencją. Realizując strategię można...)

Strona 23 z 26
<<<  -  16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  -  >>>

ABC Ekonomii © 2001-2025