Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
warunkowanie klasyczne | analiza płynności finansowej | ERP II | plan marketinfowy | strategie produktowe | restrukturyzacja | decyzje konsumenta na rynku | NBP |

Marketing (strona: 23)

Reklama kooperatywna - Firmy zajmujące się dystrybucją pełnią istotną funkcję w promowaniu produktów producenta na poziomie lokalnym. Dotyczy...)
Merchandising wizualny - Jest to zespół działań, środków i technik związanych z aranżacją i wystrojem wnętrz sklepów, dekoracją,...)
Funkcje marki - wykorzystywana w celu odróżnienia danego produktu od produktów konkurencyjnych. ...)
Opakowania - Opakowanie pozwala na identyfikację danego produktu, umożliwia jego rozróżnienie wśród tysięcy innych produktów. Zapobiega także...)
Hipermarkety - Wielkie jednostki detaliczne o niskich kosztach i ograniczonym zakresie usług oferowanych klientom. Zaspokajają szerszy zakres...)
Dyskonta cenowe - Główny cel jaki mają przed sobą dyskonta cenowe to zachęcenie pośredników handlowych (lub klientów) do...)
Strategie cenowe - To: 1. Strategia zbierania śmietanki z rynku (skimming): ...)
System informacji marketingowej - Tworzą ludzie, urządzenia, w które są wyposażeni, oraz procedura zbierania, klasyfikowania, analizowania oceniania informacji oraz...)
Marketing polityczny - Jest jednym z podstawowych składników systemów demokratycznych we współczesnym świecie. Po raz pierwszy został zastosowany...)
Sponsoring w marketingu - Jest formą promocji stosowaną już od wielu lat, która szczególną popularność zdobywa w ostatnim okresie....)
Promocja sprzedaży - Jest to krótkookresowe działanie stosujące bodźce ekonomiczne w celu pobudzenia sprzedaży produktu . Promocja sprzedaży...)
Akwizycja - Uważana jest za najbardziej skuteczną formę oddziaływania na nabywców, ale zarazem kosztowną. Stąd jej najszersze...)
Public relations firmy - Nazywa się ogół stosunków przedsiębiorstwa (firmy) z jej otoczeniem, tj. nabywcami, dostawcami, jednostkami kooperującymi, administracją...)
Promocja - Więc, co to takiego Promocja w kontekście marketingu? To nic innego, jak zestaw działań, które...)
Marka indywidualna rodzinna i kombinowana - MARKA INDYWIDUALNA - polega na wyróżnieniu oddzielnymi znakami poszczególnych rodzajów produktów. ...)
Funkcje znaku towarowego - Znaki towarowe pełnią trojakie funkcje: - Funkcja identyfikacyjna  pozwala...)
Znak handlowy - To znak towarowy lub jego część zastrzeżona prawnie. W większości krajów świata znak towarowy można...)
Nazwa handlowa - To nazwa lub skrót nazwy przedsiębiorstwa wytwarzającego produkt lub zajmującego się jego sprzedażą. Komponując werbalną...)
Marketing globalny firmy - Jest to marketing firm, które ze względu na światowe znaczenie i renomę swoich produktów i...)
Zakres kontroli operacyjnej - To: 1. Analiza podstawowych wielkości kontrolnych w odniesieniu do planu...)
Instrumenty konkurencji - W dzisiejszych czasach rynek jest coraz bardziej konkurencyjny, a przedsiębiorstwa muszą stawić czoła coraz większej...)
Mechanizm konkurencji - Jest oparty na takim postępowaniu sprzedawców, które zmierza do: a)...)
Kampania reklamowa banku - Prosty projekt kampanii reklamowej banku: O względy i pieniądze klientów...)
Strategiczna jednostka biznesu - Cechy SJB: - pojedynczy biznes lub zbiór powiązanych biznesów, które...)
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: ...)
Składniki zarządzania marketingowego wraz z przykładami - Załóżmy, że jesteś właścicielem firmy, która produkuje pyszne lody. Chciałbyś sprzedawać swoje lody i przyciągnąć...)
Dystrybucja jako element marketingu mix - Wstępne informacje o dystrybucji: - Kanały dystrybucji – znalezienie się...)
Asortyment produktów - Asortyment produktów to celowo dobrany zestaw produktów oferowany na rynek przez dane przedsiębiorstwo. ...)
Typowa analiza rynku - Cel analizy rynku: rozpoznanie możliwości i warunków rozwoju działalności gospodarczej, znajdującej się w polu zainteresowania...)
Siła przetargowa nabywców jako czynnik konkurencji - Siła przetargowa nabywców istnieje tam, gdzie nabywcy mają wiele możliwości alternatywnych wyborów, gdzie koszty zmiany...)

Strona 23 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii