Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
slogan | mierniki gospodarcze | mierniki wzrostu gospodarczego | PKB | programowanie liniowe | macierz McKinseya | plan promocji | teoria użyteczności |

Marketing (strona: 24)

Rynek potencjalny - Rynek potencjalny jest określany przez wartość sprzedaży, którą można osiągnąć w nieokreślonej przyszłości, gdyby każdy...)
Siła przetargowa dostawców jako czynnik konkurencji - Silna pozycja przetargowa dostawców – to zdolność dostawców do zwiększania ceny bez jednoczesnego spadku obrotów....)
Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło...)
Konkurencja - Jest to proces przy pomocy, którego uczestnicy rynku dążą do realizacji swoich interesów, próbując przedstawić...)
Nisza rynkowa - Jest to niezajęty przez konkurencję rynek lub jego fragment, który wykazuje znaczny ponad przeciętny wzrost...)
Podmioty rynku - Podmioty rynku to jednostki lub grupy jednostek, które biorą udział w procesie wymiany dóbr i...)
Kryteria klasyfikacji rynków - Podział rynku wg wybranych kryteriów: 1. Według kryterium rodzajowego –...)
Identyfikacja konkurencji przedsiębiorstwa - W oparciu o stopień substytucyjności produktu można wyróżnić cztery rodzaje konkurencji: ...)
Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek....)
Elementy zarządzania marketingowego - Obejmuje wszelką działalność przedsiębiorstwa zorientowaną na zaspokojenie potrzeb klienta i wiąże się z kreowaniem wewnątrz...)
Strategia niszy rynkowej zróżnicowanej koncentrycznie - (ang. differentiation focus) - Firma zajmuje miejsce na uboczu, sferze poza konkurencją. Realizując strategię można...)
Strategia niszy rynkowej - nastawionej na koszty (ang. cost focus) - Strategia niszy rynkowej jest rozumiana przez M.E. Portera...)
Strategia zróżnicowana - (ang. differenetiation) - Strategia zróżnicowana polega na przedstawieniu oferty, która odbierana jest (będzie) przez klientów...)
Przywództwo pod względem kosztów - (ang. cost leadership) - Aby osiągnąć przywództwo pod względem kosztów firma powinna kształtować je na...)
Strategia konkurencji Portera - Idea strategii konkurencyjnej M. Portera polega na wypracowaniu takiej pozycji firmy, aby w możliwie najpełniej...)
5 sił Portera - omówienie - Pięć sił Portera zaproponowane przez Michaela Portera, to jedna z najważniejszych koncepcji analizy strategicznej w...)
Mikrootoczenie - Obejmuje: - kanały dystrybucji, za pomocą których przedsiębiorstwo pozyskuje...)
Bariery wejści do sektora - Istnieje sześć głównych źródeł barier wejścia: • ekonomia skali, ...)
Cykl życia produktu - To okres, w którym produkt pozostaje na rynku. Okres ten rozpoczyna się w momencie wprowadzenia...)
Marketingowy system informacyjny - Jest to skoordynowany zespół ludzi, działań i narzędzi, głównie systemów komputerowych, którego celem jest wytwarzanie,...)
Test różnicowania semantycznego (profili semantycznych) - Test różnicowania semantycznego, znany również jako test profili semantycznych to narzędzie badawcze opracowane przez Charlesa...)
Test preferencji - Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy...)
Ankieta - Ankieta w badaniach marketingowych to narzędzie badawcze wykorzystywane do zbierania danych od respondentów w celu...)
Próba w badaniach statystycznych - Próba to część populacji badanej, na której dokonywane jest badanie, jej dobór powinien zapewnić określoną...)
Główne cele badań marketingowych - To: a) pomoc w zrozumieniu zjawisk (np. dlaczego maleje sprzedaż)...)
Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań....)
Badania marketingowe - To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową...)
Badania ankietowe - Stosuje się najczęściej w celu możliwie szybkiego przebadania bardzo licznych zbiorowości. ...)
4C - Marketingowe 4C to jeden z modeli marketingowych, który jest rozwinięciem klasycznego modelu marketingowego 4P (Product,...)
4P - Marketingowe 4P znane również jako marketing-mix lub marketing-mieszanka, to podstawowe czynniki, które marketerzy biorą pod...)

Strona 24 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii