Marketing (strona: 24)
✅Rynek potencjalny - Rynek potencjalny jest określany przez wartość sprzedaży, którą można osiągnąć w nieokreślonej przyszłości, gdyby każdy...)
✅Siła przetargowa dostawców jako czynnik konkurencji - Silna pozycja przetargowa dostawców – to zdolność dostawców do zwiększania ceny bez jednoczesnego spadku obrotów....)
✅Elementy wzorcowej analizy rynku - To: - Wprowadzenie – temat analizy. - Tło...)
✅Konkurencja - Jest to proces przy pomocy, którego uczestnicy rynku dążą do realizacji swoich interesów, próbując przedstawić...)
✅Nisza rynkowa - Jest to niezajęty przez konkurencję rynek lub jego fragment, który wykazuje znaczny ponad przeciętny wzrost...)
✅Podmioty rynku - Podmioty rynku to jednostki lub grupy jednostek, które biorą udział w procesie wymiany dóbr i...)
✅Kryteria klasyfikacji rynków - Podział rynku wg wybranych kryteriów: 1. Według kryterium rodzajowego –...)
✅Identyfikacja konkurencji przedsiębiorstwa - W oparciu o stopień substytucyjności produktu można wyróżnić cztery rodzaje konkurencji: ...)
✅Cykl życia produktu na rynku - Ostatnim z etapów, które składają się na kształtowanie nowego produktu to wprowadzenie produktu na rynek....)
✅Elementy zarządzania marketingowego - Obejmuje wszelką działalność przedsiębiorstwa zorientowaną na zaspokojenie potrzeb klienta i wiąże się z kreowaniem wewnątrz...)
✅Strategia niszy rynkowej zróżnicowanej koncentrycznie - (ang. differentiation focus) - Firma zajmuje miejsce na uboczu, sferze poza konkurencją. Realizując strategię można...)
✅Strategia niszy rynkowej - nastawionej na koszty (ang. cost focus) - Strategia niszy rynkowej jest rozumiana przez M.E. Portera...)
✅Strategia zróżnicowana - (ang. differenetiation) - Strategia zróżnicowana polega na przedstawieniu oferty, która odbierana jest (będzie) przez klientów...)
✅Przywództwo pod względem kosztów - (ang. cost leadership) - Aby osiągnąć przywództwo pod względem kosztów firma powinna kształtować je na...)
✅Strategia konkurencji Portera - Idea strategii konkurencyjnej M. Portera polega na wypracowaniu takiej pozycji firmy, aby w możliwie najpełniej...)
✅5 sił Portera - omówienie - Pięć sił Portera zaproponowane przez Michaela Portera, to jedna z najważniejszych koncepcji analizy strategicznej w...)
✅Mikrootoczenie - Obejmuje: - kanały dystrybucji, za pomocą których przedsiębiorstwo pozyskuje...)
✅Bariery wejści do sektora - Istnieje sześć głównych źródeł barier wejścia: • ekonomia skali, ...)
✅Cykl życia produktu - To okres, w którym produkt pozostaje na rynku. Okres ten rozpoczyna się w momencie wprowadzenia...)
✅Marketingowy system informacyjny - Jest to skoordynowany zespół ludzi, działań i narzędzi, głównie systemów komputerowych, którego celem jest wytwarzanie,...)
✅Test różnicowania semantycznego (profili semantycznych) - Test różnicowania semantycznego, znany również jako test profili semantycznych to narzędzie badawcze opracowane przez Charlesa...)
✅Test preferencji - Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy...)
✅Ankieta - Ankieta w badaniach marketingowych to narzędzie badawcze wykorzystywane do zbierania danych od respondentów w celu...)
✅Próba w badaniach statystycznych - Próba to część populacji badanej, na której dokonywane jest badanie, jej dobór powinien zapewnić określoną...)
✅Główne cele badań marketingowych - To: a) pomoc w zrozumieniu zjawisk (np. dlaczego maleje sprzedaż)...)
✅Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań....)
✅Badania marketingowe - To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową...)
✅Badania ankietowe - Stosuje się najczęściej w celu możliwie szybkiego przebadania bardzo licznych zbiorowości. ...)
✅4C - Marketingowe 4C to jeden z modeli marketingowych, który jest rozwinięciem klasycznego modelu marketingowego 4P (Product,...)
✅4P - Marketingowe 4P znane również jako marketing-mix lub marketing-mieszanka, to podstawowe czynniki, które marketerzy biorą pod...)
Strona 24 z 27 <<< - 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 - >>> |