Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje marketingu | metoda fmea | przykładowa ankieta | analiza techniczna | kurs walutowy | marketing miasta | wariancja | analiza kosztów |

Marketing (strona: 25)

Definicja marki wg American Marketing Association - American Marketing Association (AMA), jedna z najważniejszych organizacji marketingowych na świecie, przedstawia definicję marki w...)
Rodzaje kontroli marketingowej - Wg celu: 1. Kontrola kompleksowa Obejmuje zwykle całokształt...)
Funkcje kontroli marketingowej - Funkcje kontroli marketingowej to zestaw narzędzi i działań mających na celu monitorowanie i ocenę efektywności...)
Etapy kontroli marketingowej - Etapy kontroli marketingowej to proces monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych w celu zapewnienia ich...)
Reklama pocztowa - Reklama pocztowa niegdyś całkiem popularna, obecnie jednak jej znaczenie na rynku reklamy wciąż maleje. ...)
Reklama radiowa - Posiada zróżnicowany zasięg. Może być bowiem nadawana przez stacje lokalne, regionalne, ogólnokrajowe, jak i międzynarodowe....)
Reklama telewizyjna - Jest środkiem masowej komunikacji, posiadającym największą spośród masmediów siłę społecznego oddziaływania. Połączenie ruchu dźwięku i...)
Rodzaje reklamy - Podziałów jest wiele, jednak ten najbardziej znany wyróżnia 6 rodzajów reklamy: ...)
Rola reklamy - To przede wszystkim: - podnoszenie znajomości marki i jej charakterystyka...)
Dystrybucja intensywna - Polega na umieszczaniu towarów we wszystkich możliwych punktach sprzedaży; jest stosowana dla towarów ogólnego i...)
Dystrybucja selektywna - Dystrybucja selektywna to rodzaj dystrybucji polegającej na doprowadzeniu towarów do konsumenta przez ograniczoną, specjalnie wyselekcjonowaną...)
Dystrybucja wyłączna - Polega na istotnym ograniczeniu liczby pośredników, stosowana jest tam, gdzie producent chce zachować kontrolę nad...)
Funkcje dystrybucji - Dystrybucja jako proces fizyczny - dystrybucja może być rozumiana jako proces fizyczny, który obejmuje transport,...)
Cykl życia produktu - fazy - Jest to proces nabywania i utraty zdolności zaspakajania potrzeb konsumentów. Produkt w trakcie swojego życia...)
Korzyści z wdrożenia CRM - Dzielimy na: - Korzyści mierzalne odnoszą się do pozytywnych zmian...)
Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na: - coraz mniejszą lojalność klientów; ...)
CRM - Cechy: - Jest grupą strategii biznesowych mających na celu zwiększanie...)
Korzyści posiadania marki - Korzyści dla producenta wynikającymi z posiadania silnej marki: - Dzięki...)
Prawa marki - To prawo: 1. ekspansji - Siła marki jest odwrotnie proporcjonalna do jej zakresu....)
Cykl życia marki - Cykl życia marki ma inny przebieg niż cykl życia produktu. Produkt nie jest tym samym...)
Pozycjonowanie marki - Pozycjonowanie przeprowadza się w następujących etapach: - identyfikacja warunków otoczenia...)
Cechy marki - Cechy marki to m.in.: - Swoisty indywidualizm: Oznacza to unikalność...)
Definicja marki - Tradycyjna definicja marki, sformułowana w 1960 r. przez American Marketing Association: nazwa, termin, symbol, wzór...)
Linia produktu - Linia produktu to grupa produktów lub usług oferowanych przez firmę, które są powiązane ze sobą...)
Klasyfikacja asortymentów - Ze względu na sposób przygotowania dóbr do sprzedaży oraz miejsce ich występowania rozróżnia się: ...)
Asortymentacja - Polega na dokonywaniu wyboru co przedsiębiorca będzie produkować i sprzedawać. Wybór ten przesądza w dużym...)
Trzy poziomy analizy rynku - To: - na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania...)
Produkt - W koncepcji marketingowej pojęcie produktu definiuje się bardzo szeroko: obejmuje ono to wszystko co można...)
Chłonność rynku - Chłonność rynku to ważne pojęcie w marketingu i badaniach rynkowych, które odnosi się do zdolności...)
Zasady analizy rynku - To: 1. Powszechność – udział wszystkich podmiotów rynkowych w tej...)

Strona 25 z 27
<<<  -  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26  27  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii