Marketing (strona: 25)
✅Definicja marki wg American Marketing Association - American Marketing Association (AMA), jedna z najważniejszych organizacji marketingowych na świecie, przedstawia definicję marki w...)
✅Rodzaje kontroli marketingowej - Wg celu: 1. Kontrola kompleksowa Obejmuje zwykle całokształt...)
✅Funkcje kontroli marketingowej - Funkcje kontroli marketingowej to zestaw narzędzi i działań mających na celu monitorowanie i ocenę efektywności...)
✅Etapy kontroli marketingowej - Etapy kontroli marketingowej to proces monitorowania i analizowania wyników działań marketingowych w celu zapewnienia ich...)
✅Reklama pocztowa - Reklama pocztowa niegdyś całkiem popularna, obecnie jednak jej znaczenie na rynku reklamy wciąż maleje. ...)
✅Reklama radiowa - Posiada zróżnicowany zasięg. Może być bowiem nadawana przez stacje lokalne, regionalne, ogólnokrajowe, jak i międzynarodowe....)
✅Reklama telewizyjna - Jest środkiem masowej komunikacji, posiadającym największą spośród masmediów siłę społecznego oddziaływania. Połączenie ruchu dźwięku i...)
✅Rodzaje reklamy - Podziałów jest wiele, jednak ten najbardziej znany wyróżnia 6 rodzajów reklamy: ...)
✅Rola reklamy - To przede wszystkim: - podnoszenie znajomości marki i jej charakterystyka...)
✅Dystrybucja intensywna - Polega na umieszczaniu towarów we wszystkich możliwych punktach sprzedaży; jest stosowana dla towarów ogólnego i...)
✅Dystrybucja selektywna - Dystrybucja selektywna to rodzaj dystrybucji polegającej na doprowadzeniu towarów do konsumenta przez ograniczoną, specjalnie wyselekcjonowaną...)
✅Dystrybucja wyłączna - Polega na istotnym ograniczeniu liczby pośredników, stosowana jest tam, gdzie producent chce zachować kontrolę nad...)
✅Funkcje dystrybucji - Dystrybucja jako proces fizyczny - dystrybucja może być rozumiana jako proces fizyczny, który obejmuje transport,...)
✅Cykl życia produktu - fazy - Jest to proces nabywania i utraty zdolności zaspakajania potrzeb konsumentów. Produkt w trakcie swojego życia...)
✅Korzyści z wdrożenia CRM - Dzielimy na: - Korzyści mierzalne odnoszą się do pozytywnych zmian...)
✅Customer Relationship Management - (CRM) to odpowiedź na: - coraz mniejszą lojalność klientów; ...)
✅CRM - Cechy: - Jest grupą strategii biznesowych mających na celu zwiększanie...)
✅Korzyści posiadania marki - Korzyści dla producenta wynikającymi z posiadania silnej marki: - Dzięki...)
✅Prawa marki - To prawo: 1. ekspansji - Siła marki jest odwrotnie proporcjonalna do jej zakresu....)
✅Cykl życia marki - Cykl życia marki ma inny przebieg niż cykl życia produktu. Produkt nie jest tym samym...)
✅Pozycjonowanie marki - Pozycjonowanie przeprowadza się w następujących etapach: - identyfikacja warunków otoczenia...)
✅Cechy marki - Cechy marki to m.in.: - Swoisty indywidualizm: Oznacza to unikalność...)
✅Definicja marki - Tradycyjna definicja marki, sformułowana w 1960 r. przez American Marketing Association: nazwa, termin, symbol, wzór...)
✅Linia produktu - Linia produktu to grupa produktów lub usług oferowanych przez firmę, które są powiązane ze sobą...)
✅Klasyfikacja asortymentów - Ze względu na sposób przygotowania dóbr do sprzedaży oraz miejsce ich występowania rozróżnia się: ...)
✅Asortymentacja - Polega na dokonywaniu wyboru co przedsiębiorca będzie produkować i sprzedawać. Wybór ten przesądza w dużym...)
✅Trzy poziomy analizy rynku - To: - na potrzeby centrum gospodarczego - w skali makroekonomicznej. Są to badania...)
✅Produkt - W koncepcji marketingowej pojęcie produktu definiuje się bardzo szeroko: obejmuje ono to wszystko co można...)
✅Chłonność rynku - Chłonność rynku to ważne pojęcie w marketingu i badaniach rynkowych, które odnosi się do zdolności...)
✅Zasady analizy rynku - To: 1. Powszechność – udział wszystkich podmiotów rynkowych w tej...)
Strona 25 z 27 <<< - 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 - >>> |