Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wartość przyszła | wskaźniki operacyjne | metoda fmea | system finansowy państwa | system motywacji | szkolenia pracowników | PKB | wykłady z ekonometrii |

Marketing (strona: 4)

Budowanie marki placówki medycznej na rynku - branding - Wartość marki i jej wizerunek powinien zaistnieć w świadomości pacjentów, lekarzy i płatników oraz organizatorów....)
Trendy w rozwoju marketingu usług medycznych - Większe doświadczenie rynkowe konsumentów będzie stawiać dostawców usług medycznych w trudniejszej sytuacji. Będzie się to...)
Stratega push i strategia pull - Podział budżetu przedsiębiorstwa między wszystkie narzędzia promocji  zależeć będzie od takich elementów jak stosowanie...)
Narzędzia marketingu mix - Narzędzia marketingu mix to: produkt, cena, dystrybucja i promocja. Pierwszą...)
Przybliżenie pojęcia marketingu - Pojęcie marketingu odgrywa coraz ważniejszą rolę w dzisiejszym świecie. Marketing definiowany jest jako pewien proces...)
Specyfika usług medycznych - Rozpoczynając planowanie działań marketingowych w placówkach służby zdrowia należy wziąć pod uwagę specyfikę usług medycznych...)
Marketingowa strategia ceny w agroturystyce - Mając już określoną usługę, należy ustalić jej cenę. Sposób ustalenia ceny zależy od przyjętej strategii...)
Reklama usług agroturystycznych - Jak już wcześniej wspomniano dotarcie z informacją do potencjalnego klienta jest bardzo istotnym elementem działań...)
Promocja produktu agrturystycznego - Należy pamiętać, że nawet najlepiej przygotowane usługi agroturystyczne nie znajdą nabywcy, jeśli informacja o nich...)
Promocja usług agroturystycznych - tworzenie pozytywnego wizerunku firmy - Efektywność działań  marketingowych firmy, ich  wpływ na wizerunek, zależą od umiejętnego stosowania odpowiednio...)
Dystrybucja usług agroturystycznych - Gospodarstwa agroturystyczne świadczą usługi bezpośrednio klientom, więc ich kanały marketingowe są proste i bezpośrednie. Wynika...)
Strategie gospodarstwa agroturystycznego w zakresie cen - W przypadku usług agroturystycznych cena jest obok stworzenia atrakcyjnej oferty usługowej, najważniejszym instrumentem oddziaływania na...)
Image (wizerunek) firmy - pojęcie i istota - Jednym z istotnych celów marketingowych każdej firmy jest obok np. zwiększenia udziału w rynku również...)
System gromadzenia informacji o rynku - Badania marketingowe to ogół metod i technik systematycznego gromadzenia, przetwarzania i analizowania informacji ułatwiających podejmowanie...)
Istota i znaczenie marketingu usług - Istota marketingu polega na tworzeniu określonego zespołu użyteczności (korzyści) dla klienta w postaci formy, miejsca,...)
Marketing handlu oraz marketing usług - Marketing handlu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą...)
Co wpływa na wizerunek firmy (przedsiębiorstwa) - Na wizerunek może wpływać m.in.: - jakość produktów, ...)
Tożsamość przedsiębiorstwa a wizerunek przedsiębiorstwa - Rozróżnijmy na wstępie definicjie obu pojęć: Tożsamość przedsiębiorstwa/firmy (Corporate identity)...)
Cechy wizerunku (image) firmy - Podstawowe cechy jakie powinien posiadać image przedsiębiorstwa: 1. image jest...)
Wizerunek firmy - Dbałość o wizerunek staje się jednym z istotniejszych elementów komunikacji marketingowej firm, którym zależy na...)
Pośrednie cele public relations - Do grupy celów metodycznych PR, pośrednich należy głównie: - dostarczanie...)
Kierunkowe cele public relations - kierunkowych celów PR należą:  kształtowanie sprzyjającego nastawienia, pożądanego wizerunku, opinii,...)
Strategia w public relations - Aby działania zespołu public relation były skuteczne, trzeba rozważyć i opracować strategię. Musi ona mieścić...)
Oferta handlowa - Jest to wyrażona w różnej formie i w rozmaity sposób propozycja sprzedaży produktów i usług...)
Formy reklamy (rodzaje reklamy) - Wyróżnić możemy takie typy reklam jak: - REKLAMA INFORMACYJNA -...)
Czynniki określające możliwości konkurowania - To m.in.: - Konkurencyjność kosztowa – wymaga umiejętności określenia kosztu...)
Czynniki wpływające na atrakcyjność rynku - To m.in.: - Bariery wejścia na rynek - wielkość kapitału,...)
Zakupy rutynowe - Są związane z zakupami tych samych produktów, dokonywanymi w zwyczajowy sposób, najczęściej...)
Zakupy modyfikowane - Są związane z kolejną próbą zmiany produktu, dostawcy lub procedury zakupu, które okazały się nie...)
Nowe zakupy - Dotyczą produktów, które dana jednostka gospodarcza nabywa po raz pierwszy. Sytuacja ta wymaga szczególnej specyfikacji...)

Strona 4 z 27
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii