Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
funkcje pieniądza | metoda abc | DCF | ściągi z zarządzania | mikroekonomia | wartościowanie pracy | misja | prezentacje z zarządzania strategicznego |

Marketing (strona: 7)

Wady franchisingu dla biorcy licencji - Możemy wyróżnić m.in. następujące wady umowy franchisingowej (franczyzy) dla biorcy licencji: ...)
Zalety i wady franchisingu dla biorcy licencji (franchisobiorcy) - Z punktu widzenia biorcy franchising ma następujące zalety: • biorca...)
Wady franchisingu dla dawcy licencji - Możemy wyróżnić m.in. następujące wady umowy franchisingu (franczyzy) dla dawcy licencji: ...)
Zalety i wady franchisingu dla dawcy licencji (franchisodawcy) - Korzyści (zalety), które umowa franchisingu przynosi dawcy: • wykorzystanie efektu...)
Rodzaje rynków - Rynki podzielić możemy na podstawie kilku kryteriów: a) ze względu...)
Dystrybutor - Jest to najczęściej występujący rodzaj pośrednika w polskim eksporcie. Działa on we własnym  imieniu...)
Strategia skimmingu - Strategia skimmingu polega na ustanowieniu wysokiej ceny w nadziei, że produkt kupią nabywcy najmniej wrażliwi...)
Procedura ustalania cen - etapy - Procedura ta obejmuje następujące etapy: 1. Określenia celów strategii cenowej...)
Cena jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa - Cena obok produktu stanowi kluczowy element marketingowego oddziaływania na rynek. Dla odbiorcy jest istotnym kryterium...)
Euromarketing - Definiuje się jako marketing w krajach, które tworzą Unię Europejską jest zatem nierozerwalnie związany z...)
Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia...)
Cross-promotion - Czyli działania dwóch lub kilku przedsiębiorstw, które sponsorując wydarzenie sportowe wspólnie prowadzą działania promocyjne realizują...)
Przedmiot sponsoringu - Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też...)
Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych. ...)
Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a...)
Sponsoring wydarzeń - Jest pojęciem szeroko rozumianym i obejmuje wspieranie takich dziedzin życia społecznego, jak sport, kultura, sztuka...)
Zalety sponsoringu - To: - skuteczność dotarcia przekazu do odbiorców (np. w przypadku...)
Definicja sponsoringu - Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem. ...)
Istota sponsoringu - Idea sponsoringu wywodzi się z tradycji mecenatu. Podstawowym celem sponsoringu jest osiąganie korzyści przez przedsiębiorstwo...)
Funkcje public relations - To np.: - kreowanie wizerunku firmy - funkcja komunikacyjna ...)
Geneza public relations - Geneza public relations sięga czasów starożytnych w instytucji Olimpiad i igrzysk olimpijskich. ...)
Insrumenty dystrybucji - Instrumantami dystrybucji w marketingu-mix czyli w koncepcji 4P (Product - produkt, Price - cena, Promotion...)
Dystrybucja w marketingu - Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix. Poprzez dystrybucję w...)
Produkt w marketingu - To każdy obiekt rynkowej wymiany oraz wszystko co może być oferowane na rynku. Produktem może...)
Sposoby zwiększania zyskowności przedsiębiostwa wg Jaya Abrahama - Według stratega marketingowego Jaya Abrahama, wyróżnia się trzy sposoby zwiększania zyskowności firmy poprzez działania marketingowe:...)
Działania marketingowe - Dzielone są na cztery podstawowe typy tzw. marketing mix. Są to: cena, produkt, dystrybucja i...)
eCRM - Electronic Customer Relationship Management - eCRM (Electronic Customer Relationship Management) to strategia i zestaw narzędzi wykorzystywanych w zarządzaniu relacjami z...)
Partner Relationship Management - (PRM) to rozwiązania, które koncentrują się na synchronizacji i lepszej koordynacji relacji z partnerami (w...)
Czarny PR - definicja i przykłady - Czarny PR (z ang. black Public Relations) to celowe i złośliwe działania mające na celu...)
Marketing wirusowy - Jest odmianą marketingu polegającą na tworzeniu i propagowaniu najczęściej zabawnych i interesujących komunikatów, które są...)

Strona 7 z 27
<<<  -  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii