Marketing (strona: 8)
✅Evangelist marketing - Jest zaawansowaną odmianą marketingu szeptanego (ang. buzz marketing), która polega na wytworzeniu u klienta tak...)
✅Marketing szeptany - buzz marketing - Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu,...)
✅Pozycjonowanie - produktu marki firmy - Według Al. Riesa i J. Trouta punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt. Może to być...)
✅Rodzaje pozycjonowania w marketingu - W praktyce marketingu stosowane jest pozycjonowanie: - konkurencyjne -...)
✅Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów: 1. etap badań - nieformalne...)
✅Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: ...)
✅7P - marketing mix w usługach - Elementami tej koncepcji są: 1. Produkt 2....)
✅Koncepcja marketingu mix - Ojcem koncepcji znanej pod nazwą 'marketing mix' (inaczej: koncepcja 4P) był Neil H. Borden –...)
✅Strategie segmentacji - Stosowane przez przedsiębiorstwo: 1. działania zróżnicowane - przedsiębiorstwo może działać...)
✅Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego...)
✅Fazy strategii marketingowej - To: 1. faza wstępna - faza badań marketingowych składająca się...)
✅Rodzaje nowych produktów - To: 1. super nowości - produkty kreujące nowe potrzeby dotychczas...)
✅Techniki negocjacji - Wyróżnić możemy następujące techniki negocjacyjne: 1. kształtowanie sytuacji negocjacyjnej ...)
✅Błędy w negocjacjach - To: 1. nadmierne zaufanie - wynika z niewłaściwego rozpoznania rzeczywistej...)
✅Negocjacje w marketingu - Charakterystyka: 1. angażują co najmniej dwie strony 2....)
✅Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między...)
✅Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek: - Strategia marki indywidualnej -...)
✅Korzyście ze stosowania marek - Z punktu konsumenta stosowanie marek pomocne jest w następujących przypadkach: ...)
✅Jaka powinna być dobra nazwa produktu - Dobra nazwa: 1. powinna sugerować zalety produktu i korzyści jakich...)
✅Cechy segmentu rynku - Segment rynku powinien być: 1. mierzalny - tzn. umożliwiać uzyskanie...)
✅Zasady polityki rozwoju produktu - To: 1. dana firma nie może utrzymywać produkcji jednego modelu...)
✅Analiza portfolio - definicja i etapy analizy portfolio - Analiza portfolio to kluczowy proces w zarządzaniu produktem, który umożliwia firmom zrozumienie i ocenę wszystkich...)
✅Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera - Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie: Wybór celów, rodzajów...)
✅Demarketing i remarketing - Demarketing to strategia marketingowa, która ma na celu ograniczenie popytu na dany produkt lub usługę....)
✅Marketing wg Kleina - Marketing to skoordynowane działanie przedsiębiorstwa na rynku obejmujące kształtowanie produktu, opakowanie, badanie rynku i oddziaływanie...)
✅Marketing wg Lazo i Corbina - Lazo i Corbin określili marketing jako: Działalność mającą na celu...)
✅Metody i techniki badań marketingowych - To: 1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu...)
✅Rodzaje strategii marketingowych - Wyróżnić możemy takie strategie, jak strategia: 1. agregacyjna (nieróżnicowania) -...)
✅Marketing przemysłowy - Jest integralną częścią marketingu jako nauki ogólnej i może być traktowany jako wyodrębniona dziedzina ekonomi....)
✅Definicja marketingu według Philipa Kotlera i Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu - Słowo marketing pochodzi z j. angielskiego (market – rynek) i oznacza działanie na rynku. Amerykańskie...)
Strona 8 z 27 <<< - 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 - >>> |