Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rynek dóbr i usług | prawa Gossena | marka globalna | test Durbina–Watsona | wzory ze statystyki | wzory statystyczne | metoda Hellwiga | piramida potrzeb Maslowa |

Marketing (strona: 8)

Evangelist marketing - Jest zaawansowaną odmianą marketingu szeptanego (ang. buzz marketing), która polega na wytworzeniu u klienta tak...)
Marketing szeptany - buzz marketing - Marketing szeptany (ang. whisper marketing, word of mouth marketing, buzz marketing) jest nowoczesną formą marketingu,...)
Pozycjonowanie - produktu marki firmy - Według Al. Riesa i J. Trouta punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt. Może to być...)
Rodzaje pozycjonowania w marketingu - W praktyce marketingu stosowane jest pozycjonowanie: - konkurencyjne -...)
Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów: 1. etap badań - nieformalne...)
Rodzaje marketingu usług - Rozróżnia się cztery podstawowe rodzaje marketingu usług, do kórych zaliczamy: ...)
7P - marketing mix w usługach - Elementami tej koncepcji są: 1. Produkt 2....)
Koncepcja marketingu mix - Ojcem koncepcji znanej pod nazwą 'marketing mix' (inaczej: koncepcja 4P) był Neil H. Borden –...)
Strategie segmentacji - Stosowane przez przedsiębiorstwo: 1. działania zróżnicowane - przedsiębiorstwo może działać...)
Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego...)
Fazy strategii marketingowej - To: 1. faza wstępna - faza badań marketingowych składająca się...)
Rodzaje nowych produktów - To: 1. super nowości - produkty kreujące nowe potrzeby dotychczas...)
Techniki negocjacji - Wyróżnić możemy następujące techniki negocjacyjne: 1. kształtowanie sytuacji negocjacyjnej ...)
Błędy w negocjacjach - To: 1. nadmierne zaufanie - wynika z niewłaściwego rozpoznania rzeczywistej...)
Negocjacje w marketingu - Charakterystyka: 1. angażują co najmniej dwie strony 2....)
Definicja i cele public relations - Public relations to świadomie prowadzone zorganizowane czynności o harakterze ciągłym, których zadaniem jest wytworzenie między...)
Typy strategii marek - Oto 5 najpopularniejszych strategii marek: - Strategia marki indywidualnej -...)
Korzyście ze stosowania marek - Z punktu konsumenta stosowanie marek pomocne jest w następujących przypadkach: ...)
Jaka powinna być dobra nazwa produktu - Dobra nazwa: 1. powinna sugerować zalety produktu i korzyści jakich...)
Cechy segmentu rynku - Segment rynku powinien być: 1. mierzalny - tzn. umożliwiać uzyskanie...)
Zasady polityki rozwoju produktu - To: 1. dana firma nie może utrzymywać produkcji jednego modelu...)
Analiza portfolio - definicja i etapy analizy portfolio - Analiza portfolio to kluczowy proces w zarządzaniu produktem, który umożliwia firmom zrozumienie i ocenę wszystkich...)
Strategia marketingowa wg Philipa Kotlera - Philip Kotler przez pojęcie strategii marketingowej rozumie: Wybór celów, rodzajów...)
Demarketing i remarketing - Demarketing to strategia marketingowa, która ma na celu ograniczenie popytu na dany produkt lub usługę....)
Marketing wg Kleina - Marketing to skoordynowane działanie przedsiębiorstwa na rynku obejmujące kształtowanie produktu, opakowanie, badanie rynku i oddziaływanie...)
Marketing wg Lazo i Corbina - Lazo i Corbin określili marketing jako: Działalność mającą na celu...)
Metody i techniki badań marketingowych - To: 1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu...)
Rodzaje strategii marketingowych - Wyróżnić możemy takie strategie, jak strategia: 1. agregacyjna (nieróżnicowania) -...)
Marketing przemysłowy - Jest integralną częścią marketingu jako nauki ogólnej i może być traktowany jako wyodrębniona dziedzina ekonomi....)
Definicja marketingu według Philipa Kotlera i Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu - Słowo marketing pochodzi z j. angielskiego (market – rynek) i oznacza działanie na rynku. Amerykańskie...)

Strona 8 z 27
<<<  -  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii