Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
oligopol | socjometria | six sigma | hipoteza | łączenie przedsiębiorstw | slogany reklamowe | DMAIC | historia myśli ekonomicznej |

Marketing skoordynowany

Marketing skoordynowany zwany również zintegrowanym marketingiem, odnosi się do strategicznego podejścia, w którym różne elementy działań marketingowych są planowane i łączone w spójny sposób, aby osiągnąć celowe rezultaty. Jest to podejście, które zakłada, że różne elementy marketingowe powinny współpracować, wzmacniać się nawzajem i tworzyć spójny przekaz dla klientów.

Przykładem marketingu skoordynowanego może być kampania reklamowa, która obejmuje reklamy telewizyjne, artykuły prasowe, promocje online i akcje w mediach społecznościowych, wszystko to z podobnym przekazem i identycznym wykorzystaniem logotypu czy kolorów marki. W rezultacie firma kreuje jednolite wrażenie w umyśle klientów.

W ramach marketingu skoordynowanego, komunikacje marketingowe są integrowane i koordynowane na różnych platformach, takich jak reklama, public relations, marketing internetowy, promocje, itp. Celem jest stworzenie jednolitego przekazu dla klientów.

Marka powinna być prezentowana w spójny sposób na wszystkich platformach i kanałach komunikacji. Klienci powinni łatwo identyfikować i kojarzyć markę, niezależnie od tego, gdzie mają z nią kontakt.

W marketingu skoordynowanym różne elementy marketingowe, takie jak reklama, promocje, public relations, działania online, są harmonijnie dostosowywane do siebie, aby osiągnąć spójność i skuteczność.

Marketing skoordynowany często kładzie duży nacisk na zrozumienie potrzeb i oczekiwań klientów. Koordynacja działań marketingowych ma na celu dostarczenie spójnego przekazu i wartości dla klientów.

Skoordynowany marketing uwzględnia różne kanały, takie jak media społecznościowe, reklama tradycyjna, strony internetowe, działania promocyjne, aby dotrzeć do różnych grup docelowych.

Działania marketingowe są monitorowane i oceniane pod kątem efektywności. Analiza danych i wyników pomaga w dostosowaniu strategii i doskonaleniu działań.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Etyka w marketingu międzynarodowym (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing i jego elementy (14 stron A4)
2. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)
3. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)
4. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
5. Marketing mix - referat (10 stron A4)
6. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
7. Reklama w Internecie (13 stron A4)
8. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (10 stron A4)
9. Czym jest marketing? (15 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Orientacje rynkowe (0.1 stron)
2. Znaczenie marketingu (0.4 stron)
3. Marketing globalny firmy (0.2 stron)
4. Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej (0.3 stron)
5. Rodzaje marketingu usług (0.3 stron)
6. Co to jest organizacja (0.1 stron)
7. Marketing globalny (0.3 stron)
8. Marketing przemysłowy (0.9 stron)
9. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
10. Marketingowy system informacyjny (0.2 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing skoordynowany

Marketing skoordynowany
Ocena: 8.7 / 10
Liczba głosów: 166 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii