Marketing STP
To:
1. Segmentacja rynku (Segmenting) - podział rynku według określonego zestawu kryteriów na relatywnie jednorodne grupy nabywców.
2. Wybór rynku docelowego (Targeting) - związany jest z określeniem atrakcyjności wyróżnionych segmentów i wyboru koncepcji obsługi rynku.
3. Pozycjonowanie oferty (Positioning) - jest to działalność polegająca na tworzeniu wartości i wizerunku (image) oferty firmy na danych rynku docelowego, prowadząca do zajęcia wyraźnego, znaczącego miejsca w umysłach klientów poprzez zróżnicowanie oferty i kreowanie przewagi konkurencyjnej.
Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps) |
1. (14 stron A4)
2. (6 stron A4)
3. (12 stron A4)
4. (11 stron A4)
5. (10 stron A4)
6. (19 stron A4)
7. (13 stron A4)
8. (10 stron A4)
9. (15 stron A4)
10. (17 stron A4)
|
Podobne tematy w Kompendium |
1. (0.2 stron)
2. (0.3 stron)
3. (0.3 stron)
4. (0.3 stron)
5. (0.9 stron)
6. (0.3 stron)
7. (0.2 stron)
8. (0.4 stron)
9. (0.1 stron)
10. (0.1 stron)
|
Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing STP
Marketing STP
Ocena: 9.3 / 10 Liczba głosów: 224 głosów
Zaloguj się, aby zagłosować
|