Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
dochody publiczne | franchising | sterowanie zapasami | koszty | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | gotowy plan marketingowy | strategia konkurencji Portera | optimum Pareto |

Marketing strategiczny


Współcześnie firmy działające w coraz bardziej złożonym otoczeniu, chcąc sobie zapewnić przewagę strategiczną na rynku, muszą inwestować w przyszłość zgodnie z zasadą: 'pomyśl, czego nabywca będzie potrzebował w przyszłości i zapewnij mu to teraz, lepiej niż konkurenci'. Trzeba kreować potrzeby klienta, nie wystarczy ich tylko rozpoznać.

Aktualnie trzeba umieć przewidzieć z jakim rynkiem będziemy mieli do czynienia za kilka lat. Już dziś jest niezbędna orientacja na strategię, wymuszająca umiejętność identyfikacji szans i zagrożeń w otoczeniu firmy oraz zdolność dostosowywania strategii marketingowej do rozwoju sytuacji rynkowej. Te założenia są podstawą marketingu strategicznego.

Koncepcję marketingu strategicznego kształtują realia rynkowe firmy, takie jak:

- zmienność otoczenia makroekonomicznego i światowego
- globalizacja
- gwałtowny rozwój technologii
- zmienność zachować konsumentów na rynku
- wahania koniunktury

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych
16 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Controlling - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
13 stron(-y)
Plan marketingowy biura podróży
14 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Analiza strategiczna browaru Strzelec
14 stron(-y)

Podobne tematy w Kompendium

1. Fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa (0.1 stron)
2. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
3. Marketing międzynarodowy (0.5 stron)
4. Orientacje marketingowe (0.4 stron)
5. Alians strategiczny (1.1 stron)
6. Marketing globalny firmy (0.2 stron)
7. Geneza marketingu (0.7 stron)
8. Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej (0.3 stron)
9. Rodzaje marketingu usług (0.3 stron)
10. Marketing globalny (0.3 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing strategiczny

Marketing strategiczny
Ocena: 8.9 / 10
Liczba głosów: 150 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować