Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
historia myśli ekonomicznej | strategia ceny | operacje otwartego rynku | kryzys | analiza portfolio | prezentacje z makroekonomii | analiza płynności finansowej | sprzedaż |

Marketing terytorialny

Można uznać za pewną dziedzinę szeroko rozumianego marketingu niekomercyjnego, który wyróżnia się tym, że w charakterze podmiotu realizującego zadania występuje organ samorządu terytorialnego (sieć różnych partnerów, w których znaczną rolę ogrywa czynnik samorządowy).

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Dochody jednostek samorządu terytorialnego ( bibliografia przypisy)
7 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego ( bibliografia)
20 stron(-y)
Pozyskiwanie środków pozabudżetowych dla gmin ( bibliografia przypisy)
37 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat ( bibliografia przypisy)
14 stron(-y)
Marketing wewnętrzny w kształtowaniu wizerunku placówki medycznej - prezentacja
37 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing terytorialny

Marketing terytorialny
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 156 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii