Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
płynność | testy psychologiczne | rachunkowość | badania marketingowe | cykl życia projektu | negocjacje | wykłady z logistyki | schemat organizacyjny |

Marketing usług

Zakresem jego działań objęte są zarówno usługi konsumpcyjne (czyli usługi dla ludności), jak też usługi skierowane do instytucji, a w szczególności do podmiotów gospodarczych.

Specyfika marketingu usług nie jest jednak związana z odmiennością potrzeb czy też odmiennością zachowań nabywców, lecz z naturą samych usług, które stanowią tu podstawowy element usługowej kompozycji instrumentów marketingowych.

Do cech usług zaliczyć możemy:

- ich niematerialny charakter
- z reguły 'konsumpcja' usługi następuje równocześnie z jej świadczeniem
- 'konsumpcja' w miejscu wytwarzania usługi
- usługi bardzo często są zindywidualizowane i trudno jest poddać je standaryzacji, choć nie jest to oczywiście niemożliwe
- usługi mają często charakter tzw. świadczenia osobistego, które jesat ściśle związane z osobą konkretnego wykonawcy

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (⭐bibliografia)
10 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Uwarunkowania marketingu przemysłowego (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Bankowość elektroniczna (⭐przypisy)
12 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Ściąga z marketingu 2
2 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing usług

Marketing usług
Ocena: 9.3 / 10
Liczba głosów: 214 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii