Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rodzaje strategii | strategia Portera | produkt krajowy brutto | prezentacje z zarządzania strategicznego | teoria zachowań producenta | działalność kredytowa | gotowy plan marketingowy | marketing bezpośredni |

Marketing w służbie zdrowia

Definiując orientację marketingową w służbie zdrowia, należy wskazać na następujące obszary działań marketingowych1: badania marketingowe rynku docelowego, badania marketingowe rynku docelowego, projektowanie usług adekwatnych do danego rynku, rozwój promocji (reklamy), public relations jako strategii komunikowania się z rynkiem, określenie strategii cenowej tak, aby była ona konkurencyjna, rozwijanie strategii dystrybucji dostarczania usług do rynku docelowego.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych ( bibliografia)
10 stron(-y)
Logistyka w organizacjach non profit - referat ( bibliografia)
6 stron(-y)
Marketing usług medycznych - opracowanie
37 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego ( bibliografia)
20 stron(-y)
Analiza SWOT powiatu ( bibliografia)
22 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing w służbie zdrowia

Marketing w służbie zdrowia
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 226 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii