Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
techniki negocjacyjne | metoda fmea | lean management | podstawy statystykia | wskaźniki operacyjne | socjologia | przedsiębiorczość | benchmarking |

Marketing wg Kleina


Marketing to skoordynowane działanie przedsiębiorstwa na rynku obejmujące kształtowanie produktu, opakowanie, badanie rynku i oddziaływanie nań w celu osiągnięcia optymalnego obrotu i zysku.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Etyka w marketingu międzynarodowym (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing i jego elementy (14 stron A4)
2. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)
3. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)
4. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
5. Marketing mix - referat (10 stron A4)
6. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
7. Reklama w Internecie (13 stron A4)
8. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (10 stron A4)
9. Czym jest marketing? (15 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing wg Kleina

Marketing wg Kleina
Ocena: 9.6 / 10
Liczba głosów: 113 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować