Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kontrola ryzyka | teoria oczekiwań | corporate identity | analiza FMEA | zachowanie konsumenta | metoda Hellwiga | model CAPM | operacje repo |

Marketing wirusowy

Jest odmianą marketingu polegającą na tworzeniu i propagowaniu najczęściej zabawnych i interesujących komunikatów, które są na tyle ciekawe, że odbiorca przekazu z własnej woli decyduje się przesłać go (najczęściej drogą email) do kolejnych osób.

Komunikaty te przekazywane są przede wszystkim w formie:
- filmików
- prezentacji
- komiksowych, graficznych historyjek

Informacje przesyłane są głównie drogą emailową wśród znajomych, którzy przesyłają je dalej, do kolejnych znajomych. Na tym polega 'wirusowość' przekazu.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)
Marketing i jego elementy
14 stron(-y)
Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu
6 stron(-y)
Etyka w marketingu międzynarodowym (⭐bibliografia)
12 stron(-y)

Najczęściej pobierane pliki (.doc i .pps)

1. Marketing i jego elementy (14 stron A4)
2. Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu (6 stron A4)
3. Etyka w marketingu międzynarodowym (12 stron A4)
4. Marketing globalny - referat (11 stron A4)
5. Marketing mix - referat (10 stron A4)
6. Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach (19 stron A4)
7. Reklama w Internecie (13 stron A4)
8. Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych (10 stron A4)
9. Czym jest marketing? (15 stron A4)
10. Marketing w Internecie (17 stron A4)

Podobne tematy w Kompendium

1. Marketing globalny firmy (0.2 stron)
2. Znaczenie marketingu dla gospodarki światowej (0.3 stron)
3. Rodzaje marketingu usług (0.3 stron)
4. Marketing globalny (0.3 stron)
5. Marketing przemysłowy (0.9 stron)
6. Ewolucja koncepcji marketingu (0.3 stron)
7. Narzędzia marketingu bezpośredniego (0.2 stron)
8. Funkcje marketingu dla klientów (0.4 stron)
9. Marketing wg Kleina (0.1 stron)
10. Marketing - Lazo i Corbin (0.1 stron)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing wirusowy

Marketing wirusowy
Ocena: 9.7 / 10
Liczba głosów: 158 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii