Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza strategiczna | globalizacja | rentowność kapitału własnego | bezrobocie | popyt | strategia reklamy | zasada Pareto | przykładowy plan marketingowy |

Marketing współczesny


(dynamiczny, aktywny) ukształtował się po 1945 roku, koncentrował uwagę na potrzebach nabywcy, ilość wykorzystywanych środków jest większa oraz wykorzystywane są  w sposób zintegrowany, przedsiębiorstwo dąży do zrealizowania produkcji ale poprzez jak najlepsze zaspokojenie potrzeb odbiorcy.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Menedżer XXI wieku (⭐bibliografia ⭐przypisy)
18 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Cykl koniunkturalny - referat (⭐bibliografia)
11 stron(-y)
Wykłady z marketingu - opracowanie
22 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing współczesny

Marketing współczesny
Ocena: 9.1 / 10
Liczba głosów: 154 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować