Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia ceny | prezentacje z matematyki finansowej | wizja | cena | wykłady z ekonometrii | płynność finansowa | teoria wyboru konsumenta | łańcuch dostaw |

Marketing wyborczy

Stał się jednym z zasadniczych wymiarów w procesie rywalizacji politycznej, także w planowanej efektywnej i optymalnej kampanii wyborczej. Wpływa ona na treść oferty politycznej prezentowanej przez podmioty rywalizacji w kontekście kampanii wyborczej. Prowadzi to do tego, iż w strategiach wyborczych podmioty uwzględniają odpowiednie techniki marketingowe jako sposób kreowania oferty politycznej.

Marketing wyborczy traktowany jest jako cześć dyscypliny zwanej marketingiem politycznym. W pewnym sensie odpowiada on za dynamikę zmian obserwowanych współcześnie w kontekście rozwoju strategii wyborczych podmiotów rywalizacji na wciąż ewoluującym rynku wyborczym.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Marketing wyborczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
11 stron(-y)
Funkcje i rola marketingu politycznego w wyborach
19 stron(-y)
Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka (⭐bibliografia ⭐przypisy)
66 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego (⭐bibliografia)
20 stron(-y)
Marketing Internetowy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
14 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing wyborczy

Marketing wyborczy
Ocena: 10 / 10
Liczba głosów: 223 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii