Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia w marketingu | rozliczenia gotówkowe | analiza czynnikowa | polityka personalna | teorie motywacji | operacje repo | transformacja gospodarcza w Polsce | makrootoczenie |

Marketing zagraniczny

Strategia jest skierowana do wybranego pojedynczego kraju i każdorazowo adoptowana do jego otoczenia marketingowego.

Lepsze dopasowanie do potrzeb konsumentów, ale tym samym strategia jest kosztowniejsza.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Bilans płatniczy - referat (⭐bibliografia ⭐przypisy)
27 stron(-y)
Skutki restrukturyzacji przedsiębiorstw (⭐bibliografia ⭐przypisy)
22 stron(-y)
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat (⭐bibliografia)
30 stron(-y)
Wykłady z marketingu międzynarodowego
29 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Marketing mix - koncepcje 4P 7P 4C
3 stron(-y)
Rewolucja przemysłowa na ziemiach polskich w XIX wieku (⭐przypisy)
19 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing międzynarodowy » Marketing zagraniczny

Marketing zagraniczny
Ocena: 8.6 / 10
Liczba głosów: 203 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2024 © ABC Ekonomii