Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
strategia reklamy | prace licencjackie z zarządzania jakością | 7P | zarządzanie personelem | planowanie | badania operacyjne | gospodarka magazynowa | John Maynard Keynes |

Marketing zakupów

(lub zaopatrzenia) zdefiniować można jako przemyślany zespół decyzji i działań przedsiębiorstwa produkcyjnego określający jego politykę i strategię w zakresie zaopatrzenia w środki produkcji, pozwalający na sprawne dokonanie zakupów (lub zakontraktowanie dostaw) każdego konkretnego asortymentu z najbardziej korzystnych z rozpoznawanych przez kupującego źródeł oraz uzyskanie wpływu na działanie dostawców o procesy zachodzące na reprezentowanych przez nich rynkach.

Powyższe informacje to dla Ciebie za mało? Pobierz na dysk obszerne i szczegółowe opracowania przygotowane przez studentów w trakcie studiów, doktorantów, wykładowców, przedsiębiorców. Są to m.in.: gotowe prezentacje, referaty z bibliografią, ściągi i wykłady, analizy finansowe, biznes plany, plany marketingowe i inne opracowania.
Pliki po pobraniu na dysk możesz dowolnie edytować i drukować.

Przykładowe tematy do pobrania:
Ilość stron A4
Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów
38 stron(-y)
Marketing przemysłowy - opracowanie
26 stron(-y)
Zarządzanie logistyką - wykłady
22 stron(-y)
Marketing miasta
12 stron(-y)
Studium przypadku IBM
5 stron(-y)
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego ( bibliografia)
20 stron(-y)
Cele i przekonania konsumenta ( bibliografia)
5 stron(-y)

Jesteś tutaj: Kompendium ekonomii » Marketing » Marketing zakupów

Marketing zakupów
Ocena: 9.4 / 10
Liczba głosów: 184 głosów

Zaloguj się, aby zagłosować

2001-2025 © ABC Ekonomii