Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
mix marketingowy | analiza marketingowa | zasada Pareto | plan finansowy | wskaźniki finansowe | negocjacje | korelacja | operacje repo |

Marketing międzynarodowy (strona: 1)

Ceny w marketingu międzynarodowym - Trzy zasadnicze podejścia do zarządzania cenami: • Standaryzacyjne • Adaptacyjne...)
Marketing strategiczny - Współcześnie firmy działające w coraz bardziej złożonym otoczeniu, chcąc sobie zapewnić przewagę strategiczną na rynku,...)
Efektywność międzynarodowych kanałów dystrybucji - Fazy podejmowania decyzji odnośnie strategii dystrybucji na rynku międzynarodowym lub przy ocenie istniejących kanałów dystrybucji...)
Wybór systemu dystrybucji - Istnieją różne sposoby wyboru funkcjonującego w danym kraju lub budowy od podstaw nowego systemu dystrybucji....)
Metoda ustalania cen eksportowych - Na rynkach eksportowych firma może rozważyć następujące formuły cenowe. Wybór jednej z...)
Strategia rozwoju produktu - Sprowadza się do zmian  w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz...)
Strategia penetracji rynku - Oznacza nasilenie działań dla zwiększenia sprzedaży określonego produktu na dotychczasowym rynku. ...)
Strategia rozwoju rynku - Polega na wchodzeniu z dotychczasowym produktem na nowe rynki. Może to oznaczać, że przedsiębiorstwo wychodzi...)
Strategia wklęsła - Polega na powolnym i systematycznym nasilaniu działań przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. ...)
Strategia wypukła - Polega na tym, że przedsiębiorstwo ma na celu szybkie wejście na rynki zagraniczne i szybkie...)
Strategia selektywnego rozwoju - Strategia selektywnego rozwoju jest podejściem w zarządzaniu, które polega na koncentrowaniu się przedsiębiorstwa na wybranych...)
Strategia obrony pozycji - Stosuje się ją, gdyż jest mniej kosztowna niż strategia ekspansji. Chodzi w niej o utrzymanie...)
Otoczenie marketingu międzynarodowego - Kształtują następujące elementy: - warunki społeczne i kulturowe, ...)
Globalizacja biznesu - Nie jest zasadniczo czymś nowym, ale dawniej obejmowała przede wszystkim handel, a dzisiaj wpływa bardzo...)
Wzrost zainteresowania marketingiem międzynarodowym - Wiąże się ściśle z ekspansją firm międzynarodowych na rynki różnych krajów świata jak również z...)
Weksle skarbowe - To państwowe skrypty dłużne. Dokument wystawiany przez dłużnika, określający wysokość długu i służący (na krótki...)
Marketing sublokalny - (regionalny) – występuje wtedy, gdy istnieje możliwość zastosowania podobnej choć nie identycznej strategii marketingu mix...)
Marketing zagraniczny - Strategia jest skierowana do wybranego pojedynczego kraju i każdorazowo adoptowana do jego otoczenia marketingowego. ...)
Alianse strategiczne - w marketingu międzynarodowym - To długookresowa współpraca między dwoma lub kilkoma firmami międzynarodowymi. Rośnie ona w zaskakującym tempie. ...)
Joint Venture - w marketingu międzynarodowym - Ma miejsce wtedy, gdy dwie lub więcej firmy tworzą spółkę z udziałem kapitału zagranicznego w...)
Franchising - w handlu międzynarodowym - Jest specyficzną formą licencjonowania. Przedsiębiorstwo przyznające licencję na produkcję lub sprzedaż swoich towarów udostępnia cały...)
Sprzedaż licencji - Licencjonowanie procesu polega na przypisaniu licencjobiorcy prawa do używania patentu, chroniącego produkt, technologicznego lub marki...)
Filia sprzedaży za granicą - Założenie filii zagranicznej może wyeliminować wielu pośredników i realizować zadania związane z marketingiem międzynarodowym ...)
Strategia wejścia na rynek - Istnieje wiele alternatywnych strategii, które może stosować przedsiębiorstwo rolne zamierzające wejść na rynek zagraniczny. ...)
Promocja międzynarodowa - Promocja międzynarodowa to ogół działań marketingowych podejmowanych przez przedsiębiorstwa w celu zwiększenia zasięgu swojego oddziaływania...)
Dystrybucja międzynarodowa - Rozszerzenie sprzedaży na rynkach innych krajów wiąże się ściśle z podjęciem decyzji odnośnie charakteru sprzedaży...)
Strategia technologicznej modyfikacji produktu - Polega na zmianach w technologii wytwarzania i nowością z punktu widzenia producenta, ale cech nowości...)
Strategia modernizacji produktu - Sprowadza się do wprowadzenia w produkcie nieznacznych zmian, głównie przy pomocy dołączania funkcji dodatkowych. ...)
Strategia stopniowych zmian w produkcie - Gdy ryzyko jest niewielkie i koszty alternatywna niewysokie. Sytuacja taka oznacza, że nie ma niebezpieczeństwa...)
Strategia utworzenia joint ventures - Gdy koszty alternatywne i ryzyko innowacji jest dla przedsiębiorstwa zbyt duże, zaleca się skorzystać z...)

Strona 1 z 3
<<<  -  1  2  3  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii